"Social progress can be measured by the social position of the female sex - Karl Marx"
Goed dan reg ik een nieuwe user en meld me aan als vrouw kan ik meteen de HK in.Op maandag 03 september 2001 15:20 schreef salutem het volgende:
Aangezien het vrouwelijke schoon niet of weinig vertegenwoordigt is op GOT stel ik voor om alle actieve geregistreerde vrouwelijke gotters acces te geven voor de HK.
Dit ter bevordering van het niveau en intellect in de HK topics.
Idee ?
Precies, en dan is de HK over een maandje 1 grote drag queen showOp maandag 03 september 2001 15:22 schreef KingOfRnR het volgende:
Goed dan reg ik een nieuwe user en meld me aan als vrouw kan ik meteen de HK in.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Nee gewoon alle dames bij een crewlid langsturen met een ID kaartOp maandag 03 september 2001 15:37 schreef Exirion het volgende:
[..]
Precies, en dan is de HK over een maandje 1 grote drag queen show
Geen fraude mogelijk
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Verwijderd
+ ik vind het niet juist om te zeggen dat vrouwen een uitzondering zijn omdat ze over minder technische kennis zouden beschikken, ik zou mezelf beledigt voelen denk ik...Op maandag 03 september 2001 15:37 schreef Exirion het volgende:
[..]
Precies, en dan is de HK over een maandje 1 grote drag queen show
Ik heb intussen al heel wat kennis opgedaan op GoT en ben daar erg blij mee
Een dan wil iedereen ook opeens bij de crew horenOp maandag 03 september 2001 15:41 schreef pier het volgende:
[..]
Nee gewoon alle dames bij een crewlid langsturen met een ID kaart
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen
LOL zo'n reactie had ik eigenlijk al verw8 toen ik dat typteOp maandag 03 september 2001 15:43 schreef PeeDjeeH het volgende:
[..]
Een dan wil iedereen ook opeens bij de crew horen
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Dat was dan ook niet mijn bedoeling. Maar denk jij niet dat het een enorme verbetering zal zijn qua topics in de HK ??Op maandag 03 september 2001 15:42 schreef Llewella het volgende:
[..]
+ ik vind het niet juist om te zeggen dat vrouwen een uitzondering zijn omdat ze over minder technische kennis zouden beschikken, ik zou mezelf beledigt voelen denk ik...
Ik heb intussen al heel wat kennis opgedaan op GoT en ben daar erg blij mee
Het is nu een en al poep pies en kaka gegrap en gegrol.
"Social progress can be measured by the social position of the female sex - Karl Marx"
maar nu wil ik is weten wat het nu eigenlijk is
HuisKamer ofzo?
en waar kan ik het vinden?
50 reply's rechtdoor en je bent erOp maandag 03 september 2001 15:48 schreef Larry4 het volgende:
overal lees ik wat over HK
maar nu wil ik is weten wat het nu eigenlijk is
HuisKamer ofzo?
en waar kan ik het vinden?
Verwijderd
Ik wil wel ingrijpen hoor, maar idd heb ik niet zoveel overmachtOp maandag 03 september 2001 15:48 schreef salutem het volgende:
[..]
Dat was dan ook niet mijn bedoeling. Maar denk jij niet dat het een enorme verbetering zal zijn qua topics in de HK ??
Maar je hebt daarin wel een beetje gelijk
*zucht*Op maandag 03 september 2001 15:48 schreef salutem het volgende:
[..]
Dat was dan ook niet mijn bedoeling. Maar denk jij niet dat het een enorme verbetering zal zijn qua topics in de HK ??
HK is een Eeeeexxxxxtttraaaaaa voor de gebruikers van dit forum, niet een lifestyle.
Als er hier een vrouw naar GoT komt, komt ze hier voor de tech en ziet vanzelf de HK.
Komt ze naar GoT omdat ze heeft gehoord over de HK en wil daar graag in, zal ze het (terecht) moelijk krijgen. Man of vrouw boeit daarin niet.
GoT is een Tech-forum, met een paar extra's voor de members.
Dus we gaan al zeker geen "promoot de vrouwen in de HK" actie voeren.
Dat is niet de doelstelling. (verre van eigenlijk....)
Aannames zijn fataal.
Ik was je al voor.Op maandag 03 september 2001 15:52 schreef saviour het volgende:
Dit vind ik werkelijk nergens op slaan. En nee, ik kom niet met argumenten aanzetten aangezien dat hartstikke overbodig is.
(Met argumenten....
Aannames zijn fataal.
Helemaal mee eens alhoewel ik de doelstelling niet ken.Op maandag 03 september 2001 15:52 schreef GaMeOvEr het volgende:
[..]
*zucht*
HK is een Eeeeexxxxxtttraaaaaa voor de gebruikers van dit forum, niet een lifestyle.
Als er hier een vrouw naar GoT komt, komt ze hier voor de tech en ziet vanzelf de HK.
Komt ze naar GoT omdat ze heeft gehoord over de HK en wil daar graag in, zal ze het (terecht) moelijk krijgen. Man of vrouw boeit daarin niet.
GoT is een Tech-forum, met een paar extra's voor de members.
Dus we gaan al zeker geen "promoot de vrouwen in de HK" actie voeren.
Dat is niet de doelstelling. (verre van eigenlijk....)
Een ding is zeker GOT is het beste forum op het net oa vanwege de mods jullie hebben dus ook de mogelijkheid om van dit forum het meest vrouwvriendelijke te maken door de HK voor vrouwen open te stellen onder voorwaarden natuurlijk.
Of je het nou op positieve of negatieve manier doet, het is en blijft discriminatie, en dus ook strafbaar.
Heeft sinds kort zijn wachtwoord weer terug gevonden!
t*ring helemaal vergeten je hebt gelijk daar zit wat in.Op maandag 03 september 2001 16:00 schreef Wirf het volgende:
Discriminatie!
Of je het nou op positieve of negatieve manier doet, het is en blijft discriminatie, en dus ook strafbaar.
eeh slotje ?
Ja kloptOp maandag 03 september 2001 15:53 schreef GaMeOvEr het volgende:
[..]
Ik was je al voor.
(Met argumenten....)
Je was alleen maar eerder omdat ik moet leren om mijn mening te geven zonder te flamen
[off-topic]Op maandag 03 september 2001 16:06 schreef saviour het volgende:
[..]
Ja klopt
Je was alleen maar eerder omdat ik moet leren om mijn mening te geven zonder te flamen
De tijd zal het leren....
[/off-topic]
Aannames zijn fataal.
Dan zie je mij ook wel in de HK LOL
How many babies can a motherboard have?
In dat geval vind ik toegang nml. geoorloofd zonder het aantal techposts
Willen er nog mensen mod worden
Gemenerik !Op maandag 03 september 2001 17:26 schreef HBM het volgende:
Simpel, eerst moeten ze maar een relatie aangaan met een vrijgezelle Mod/Ad/Crewmember
Aannames zijn fataal.
Op maandag 03 september 2001 17:26 schreef HBM het volgende:
Simpel, eerst moeten ze maar een relatie aangaan met een vrijgezelle Mod/Ad/Crewmember
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Dit topic is gesloten.
![]()