Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil mijn pc voornamelijk gebruiken om te gamen op 1440p 144hz, met huidige games als RDR2, PUBG en COD en toekomstige games als Starfield, ARK 2.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maxprijs is e1850,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik neem niks mee van mijn oude pc
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik had een voorkeur voor intel - nvidea maar dat met de huidige ontwikkelingen losgelaten.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Qua wensen maakt het mij vooral uit dat ik de komende paar jaar vooruit kan en wellicht na een jaartje of 4-5 een nieuwe videokaart koop en dan nog een paar jaar verder kan.
Ga je overklokken?
nee.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik weet niet zeker of het huidige moederbord de juiste is om lang mee te gaan of moet ik toch voor een andere kiezen in combinatie met mijn CPU. Ook of de CPU koeler i.c.m. de rest van de standaard fans genoeg koelt. Daarnaast natuurlijk of alles goed op elkaar aansluit en of er binnen het budget nog aanpassingen moeten plaatsvinden.
Ik wil mijn pc voornamelijk gebruiken om te gamen op 1440p 144hz, met huidige games als RDR2, PUBG en COD en toekomstige games als Starfield, ARK 2.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maxprijs is e1850,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik neem niks mee van mijn oude pc
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 7 7800X3D Boxed | € 467,89 | € 467,89 |
1 | Moederborden | MSI MAG B650 TOMAHAWK WIFI | € 211,- | € 211,- |
1 | Videokaarten | ASRock Radeon RX 6950 XT Phantom Gaming D 16G | € 649,- | € 649,- |
1 | Behuizingen | Corsair 4000D Airflow Tempered Glass Zwart | € 89,90 | € 89,90 |
1 | Processorkoeling | Thermalright Peerless Assassin 120 SE | € 0,- | € 0,- |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance CMK32GX5M2B5600C36 | € 104,89 | € 104,89 |
1 | Voedingen | Gigabyte Aorus P850W | € 125,30 | € 125,30 |
1 | Solid state drives | Lexar NM710 2TB | € 87,89 | € 87,89 |
Totaal | € 1.735,87 |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik had een voorkeur voor intel - nvidea maar dat met de huidige ontwikkelingen losgelaten.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Qua wensen maakt het mij vooral uit dat ik de komende paar jaar vooruit kan en wellicht na een jaartje of 4-5 een nieuwe videokaart koop en dan nog een paar jaar verder kan.
Ga je overklokken?
nee.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik weet niet zeker of het huidige moederbord de juiste is om lang mee te gaan of moet ik toch voor een andere kiezen in combinatie met mijn CPU. Ook of de CPU koeler i.c.m. de rest van de standaard fans genoeg koelt. Daarnaast natuurlijk of alles goed op elkaar aansluit en of er binnen het budget nog aanpassingen moeten plaatsvinden.