Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleDutch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:19
Ik zit met het volgende probleem,mijn dochter heeft haar iphone 8 laten vallen waardoor het scherm is gebarsten,hij gaat nog wel aan en is gewoon te gebruiken,maar na 1 min gaat hij uit en start hij vanzelf weer op.
Nu wil ik een backup maken via itunes maar de telefoon valt na 1 min uit en start opnieuw op waardoor de backup niet wordt afgerond. ;(
Iemand een idee hoe ik de backup wel kan doen of in ieder geval het aan/uit gaan van de iphone kan verhelpen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20:05
Ik denk dat je de telefoon zult moeten repareren hiervoor.
Als je handig bent scoor een donor telefoon en doe het zelf.
Of pak een telefoon winkel en kijk of zij kunnen helpen. Misschien alleen maar aan apparatuur hangen en de backup maken, daarna fabrieksinstellingen reset en ze mogen de oude houden.

Mijn vermoeden is dat iets rond het scherm of accu zodanig beschadigd is dat de telefoon snel weer afsluit ter bescherming. Dus dat zul je moeten repareren/vervangen/tijdelijk opvangen.

En voor de toekomst, zet een backup aan op elke telefoon in huis. Je leven zit er in en dat wil je niet kwijt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:34

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Had jouw dochter geen Apple ID en iCloud gekoppeld? In principe zou er dan al een backup in iCloud moeten staan welke je zo terug kunt zetten op een andere iPhone. Als de standaard iCloud niet voldoende is een tip voor de toekomst voor 0,99 euro per maand verhoog je de capaciteit naar 50GB.

[ Voor 28% gewijzigd door _Dune_ op 06-07-2023 12:52 ]

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DoubleDutch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:19
@swhnld @_Dune_

Ik ga kijken of we in een telefoonwinkel verder kunnen komen.
Had haar telefoon destijds ingesteld dat er een backup in de cloud zou worden gemaakt, nu blijkt dat deze al een hele tijd vol zit met foto's en video's en er geen backup is gemaakt. 😔
Maar is een leer voor de volgende keer voor haar, misschien toch handig om voor de 50GB te gaan. 👍🏻