Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Multi-poort snellader voor Xiaomi/Poco/Samsung
Wat is je budget?
Liefst onder €40,-
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Op vakantie in Australië de mobieltjes, tablet(s), e-reader ensmartwatch op te laden. Lieft een 4 poort model met een snoertje ipv rechstreeks in het stopcontact.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik had een, dacht ik, geschikte Baseus Oplader (USB C snellader 65 W, PD GaN3 Fast Wall Block, 4-poorts [2USB-C + 2USB]) gevonden. Maar deze bleek de Poco X3 NFC, Poco X3 Pro en Redmi 10C alleen langzaam op te laden.
Verder is er nog een Motorola Edge 20 Lite in het gezin, alsook een Samsung Galaxy Tab A8.
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik geb wat laders van Baseus, Anker en Ugreen bekeken, maar welke laadprotocollen deze ondersteunen wordt slechts summier vermeld. Of het protocol staat er wl bij, maar niet welke snelheid ondersteund wordt.
M'n toestellen komen iig niet voor op de Qualcomn
Quickcharge Technology Device List.
Heeft een van jullie ervaring met een multi poort snellader die overweg kan met bovenstaande apparaten of iig een zeer uitgebreide ondersteuning geeft voor snellaad protocollen?
Ik zoek een?
Multi-poort snellader voor Xiaomi/Poco/Samsung
Wat is je budget?
Liefst onder €40,-
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Op vakantie in Australië de mobieltjes, tablet(s), e-reader ensmartwatch op te laden. Lieft een 4 poort model met een snoertje ipv rechstreeks in het stopcontact.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik had een, dacht ik, geschikte Baseus Oplader (USB C snellader 65 W, PD GaN3 Fast Wall Block, 4-poorts [2USB-C + 2USB]) gevonden. Maar deze bleek de Poco X3 NFC, Poco X3 Pro en Redmi 10C alleen langzaam op te laden.
Verder is er nog een Motorola Edge 20 Lite in het gezin, alsook een Samsung Galaxy Tab A8.
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik geb wat laders van Baseus, Anker en Ugreen bekeken, maar welke laadprotocollen deze ondersteunen wordt slechts summier vermeld. Of het protocol staat er wl bij, maar niet welke snelheid ondersteund wordt.
M'n toestellen komen iig niet voor op de Qualcomn
Quickcharge Technology Device List.
Heeft een van jullie ervaring met een multi poort snellader die overweg kan met bovenstaande apparaten of iig een zeer uitgebreide ondersteuning geeft voor snellaad protocollen?