Verwijderd

Topicstarter
Wie heeft er al een Ericsson T39?
Omdat ik overweeg dit prachttoestel (dat vind ik tenminste) te kopen, zou ik graag wat meer hierover willen weten omdat bijvoorbeeld bij de T28 nogal wat klachten waren over bijv. het klepje, het trage menu en het soms lage volume.
En niet te vergeten: wat hebben jullie er voor gegeven?

• Foxke
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Hij ziet er leuk uit, maar weer zo'n enorme zendmast erop
Is ie kleiner en platter dna de T28?

'k denk dat dit in het verkeerde forum is :)

Verwijderd

Topicstarter
Oops O+
Dit is inderdaad het verkeerde forum. Dom dom dom... |:(
Naja, ik zal het de volgende x niet meer vergeten.
Mod, mod... waar zit je?

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Ik move em :)

Verwijderd

Ik vond de T28 echt een mooi dingetje, alleen hij kon volgens mij maar 50 uur standby toch? behalve als je een dure batterij kocht, die het toestel ook meteen flink dikker maakte

• DataCopy
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07:36

DataCopy

Dum vita est spes est

Standby tijd is flink vergroot, toestel is iets dikker. Menu is nu stukken sneller en je kunt nu ook T9 text entry gebruiken!

Probleem met klepje op T28s is zover ik weet niet meer terzakerdoend aangezien het geen 'active' flip meer is...

| Exceptio probat regulam in casibus non exceptis |

• jazzVL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-08-2025
leuk ding
triple band
gprs ondersteuning.
ziet er mooi uitis klein.

relaxte voice daling kan in totaal iets van 40.
mooi ding en hij is niet al te duur

"If u do something do it with style, or do it at all."

• huistra
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 08-05-2024
is die T39 die telefoon met die Bluetooth techniek erin?
Dan krijg je zo'n hip handsfreesetje. De ontvangst schijnt met dat ding alleen niet zo heel best te zijn, ze zeggen 10 meter. Maar ik heb begrepen dat je dat lang niet haalt.

Verwijderd

Topicstarter
Hmm... volgens mij was dat headsetje 700 ballen... dus het lijkt me niet dat je dat cadeau krijgt.
[off topic]
Maar ik weet welk headsetje je bedoelt:
Ericsson bluetooth headset
[/off topic]

Maareh... de T39 bevalt dus goed in de praktijk??

• Zeeger
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-03-2025
T39 is een heerlijke telefoon, klein, heeft alle functies die je ooit zou willen en ik heb hem wel een weekie stand-by gehad op 1 accu. Van langzame menu's heb ik nog niets gemerkt, klepje valt er echt niet zo af.

Ik had hem voor 260 pieken icm een Ben regelmatig abo op telecom.nu, vond ik best netjes...

• The.EMP3ROR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-06-2023

The.EMP3ROR

<3 MUSE

Hoe zit het met dat antenne-geval? Is dat een beetje cool of is dat nix als je een Nokia3310 gewend bent. En klepje dan... handig of zuigt dat? Ik heb die Ericsson -ik geloof een T29- gezien. Klein, plat, en vlijmscherp menu!

BTW, ik Vodafone regelmatig.

Wat kost ie bij verlengen van abonnement 120?

56 => 512 => 768 => 1024 => 2048 => 2240 => 3072 => 6144 und so weiter

• mbvisiontt
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-05 23:11
Heb hem nu ook een tijdje, perfect dingetje. Menu's zijn wel langzamer als van nokia of siemens, maar het is niet storend. Vergeleken met de t28 is het dik eens zo snel.

Verder de batterij doet het makkelijk een week, mét bellen wel te verstaan. Antenne zit in je broekzak niet in de weg, en door het platte design zit ie ook nog es lekker (had eerst s35 maar deze, telefoon met antenne, zit comfortabeler.

Klepje doet het perfect, telefoon is stevig, handig in gebruik, slimme software, geen fouten... top wat mij betreft. :)

.... Ik weet het ook niet

• The.EMP3ROR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-06-2023

The.EMP3ROR

<3 MUSE

Mijn gat in de hand zet uit.
M'n wallet begint te trillen en
ik krijg kriebels in m'n vingers.

Het zou best wel eens kunnen wezen dat ik morgen m'n abonnement laat verlengen *D gg

56 => 512 => 768 => 1024 => 2048 => 2240 => 3072 => 6144 und so weiter

Pagina: 1