Wraakreview terecht?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AlexMurphy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13:14
Betrokken partijen:

phattootony
AlexMurphy

Tony had mij gecontacteerd over een videokaart. Nadat we een datum hadden vastgesteld liet ik duidelijk weten dat ik liever via betaalverzoek zou worden betaald en niet contant. Blijkbaar toen Tony dit eerder voorstelde was ik niet op de hoogte dat dit de enige optie zou zijn, anders had ik hem toen al afgewezen op basis van no-cash. Op de dag van de deal (vandaag) waren er toch twijfels of die het misschien niet kon redden, en vroeg die mij of verzenden eventueel optioneel was. Het heeft niet mijn voorkeur maar is mogelijk. Pas toen Tony onderweg was liet die duidelijk weten dat enkel 50/50 (contant/digitaal) of 100% contant mogelijk was, niet 100% via betaalverzoek.

Ik heb geen probleem met de verkoop, maar manier van betaling. Ik ben ook nergens akkoord gegaan met het voorstel, of als ik wist dat het de enige optie was had ik het niet geaccepteerd. Is de review terecht of ben ik gedwongen Tony's betaalmethode te accepteren? Overigens, als Tony vraagt of verzenden optioneel is, dan mag ik aannemen dat het bedrag vooraf ook volledig digitaal te betalen is?

De berichten mogen doorgelezen worden, maar hier de belangrijkste:
Tony: Welke dag ben je beschikbaar? Weekend?
Aub verkoop het niet. 800 is goed. Mag ik.je 50/50 betalen? 400€ cash 400€ tikkie of andere elektronische betaalmethoden
Tony: Vraagje. Zou jij de kaart kunnen opsturen?
Alex: Digitale betaling svp, liever geen contant.
@Microkid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin8821
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 25-09 11:11
AlexMurphy schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 14:37:
Betrokken partijen:

phattootony
AlexMurphy

Tony had mij gecontacteerd over een videokaart. Nadat we een datum hadden vastgesteld liet ik duidelijk weten dat ik liever via betaalverzoek zou worden betaald en niet digitaal. Blijkbaar toen Tony dit eerder voorstelde was ik niet op de hoogte dat dit de enige optie zou zijn, anders had ik hem toen al afgewezen op basis van no-cash.

@Microkid
Haal je niet wat dingen door elkaar? Betaalverzoeken zijn over het algemeen digitaal toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AlexMurphy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13:14
Robin8821 schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 14:41:
[...]

Haal je niet wat dingen door elkaar? Betaalverzoeken zijn over het algemeen digitaal toch?
Typefout inderdaad, aangepast.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:09

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Heb de DM doorgenomen. Zoals ik het lees:

- De advertentie vermeld duidelijk “bank vooraf”. Dat is dus digitaal betalen.
- Tony vraagt wel 50/50, maar dat hoef je niet te accepteren en daar reageer je verder ook niet op. Je geeft in elk geval geen akkoord hierop.
- Later meldt je nogmaals “digitale betaling svp”
- Tony negeert dit en wil toch 50/50 doen.

Het lijkt er dus op dat Tony in zijn enthousiasme en haast dit over het hoofd heeft gezien. Wat mij betreft is de review van hem dus niet op zijn plaats.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phattootony
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 13-06-2024
welke advertentie? het ging om een gpu dat niet en nooit te koop stond. ik vroeg over een andere gpu en ik zei, ik kan 50/50 betalen. dat was nooit geweigerd. en toen kwam KarateKid met copy paste bericht van, hey dit mag niet. Maar dit mag wel. "wraakreview" is in het verleden toegestaan. 3-dagen vantevoren wist deze "twerker" dat 50/50 is voor mij het enige op dit moment mogelijk. maar hij heeft nooit nee gezegt, behalve op de moment dat ik onderweg was naar zijn dorpje, 1.5 uur in het auto.. later heb ik een ervarings review geplaatst en toen ging axel naar de admins. mijn ervaring met axel is negatief. en omdat ik wou het delen is axel niet mee eens. de mikrogast bleef niks maar kopie paste. over een ad van dit gpu. axel had het nooit op tweezers aangeboden. maar is gewoon duidelijk dat de mods hier lezen niks van de berichten, en als ze dat doen dan ze zien het hele verhaal niet. omdat de mods lezen wat ze wilen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phattootony
welke advertentie mikro?
het gaat om een 3090oc. laat me zien waar de ad is?
later heeft hij gezegt digitaal svp?? waaneer? op de moment dat ik achter de stuur zat. dage kon hij , nee digitaal svp. maar axel heeft gewacht , tot ik was aan het rijden naar hem toe, dus op de laste moment.
mikrojongen, ga eens goed lezen. heb jij hulp hier mee nodig? laat me de ad zien van de 3090OC!
en lees waaneer axquel zei digitaal svp. van de moment dat ik aan hem heb verteld tot het moment dat hij digi zei. maar goed, de kaart is niet belangerijk. maar dat mijn review word genoemd als wraakreview, dat vind ik cool. misch, het is tijd voor , wat ik noem, ervaring reviews. en axel heeft van mij een dikke nul gekregen. ik neem aan , omdat kindjes zijn kindjes, dat ik ook een 0 krijg. maar kom maar op, geef me de 0 review, en laat me me eigen weer terugplaatsen.

Acties:
  • +53 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:47

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

phattootony schreef op woensdag 5 juli 2023 @ 03:37:
welke advertentie mikro?
het gaat om een 3090oc. laat me zien waar de ad is?
later heeft hij gezegt digitaal svp?? waaneer? op de moment dat ik achter de stuur zat. dage kon hij , nee digitaal svp. maar axel heeft gewacht , tot ik was aan het rijden naar hem toe, dus op de laste moment.
mikrojongen, ga eens goed lezen. heb jij hulp hier mee nodig? laat me de ad zien van de 3090OC!
en lees waaneer axquel zei digitaal svp. van de moment dat ik aan hem heb verteld tot het moment dat hij digi zei. maar goed, de kaart is niet belangerijk. maar dat mijn review word genoemd als wraakreview, dat vind ik cool. misch, het is tijd voor , wat ik noem, ervaring reviews. en axel heeft van mij een dikke nul gekregen. ik neem aan , omdat kindjes zijn kindjes, dat ik ook een 0 krijg. maar kom maar op, geef me de 0 review, en laat me me eigen weer terugplaatsen.
Mag ik je even op jouw manier van communiceren wijzen? Opmerkingen als "mikrojongen, ga eens goed lezen." zijn onvriendelijk en onbeschoft. Op deze manier nemen we jouw feedback niet in behandeling.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:47

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Modbreak:Ik heb een aantal reacties verwijderd.
Gelieve niet te reageren wanneer je zelf geen deel uitmaakt van dit verzoek.

[ Voor 21% gewijzigd door Bor op 05-07-2023 10:21 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phattootony
-knip- flame verwijderd

[ Voor 87% gewijzigd door Bor op 05-07-2023 11:37 ]

Pagina: 1