Fout in EasyPark app bug - hoe kan ik dit oplossen?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTMJ!
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 12-05 22:37
EasyPark heeft z'n app gewijzigd. Plots werken notificaties en emailherinneringen niet meer. Daarnaast beëindigt de app niet meer correct mijn parkeersessies. Een korte test parkeersessie van 60 cent werd 30 euro voor gerekend, 1 minuut werd omgezet naar 12 uur. Een parkeersessie die normaliter rond de 1 euro lag daar heb ik nu een rekening van 100+ euro voor gekregen. Het gaat helemaal mis met de app. Maar ik heb geen idee hoe ik dit moet aanpakken. Het is een te klein bedrag voor de kantonrechter en de automatische klantenservice van EasyPark zegt gewoon 'oh vergeten sessie te beëindigen? helaas zijn wij parkeerbelastig verschuldigd dus we kunnen niks doen maar zet voortaan je herinneringen aan'

Overigens blijk ik niet de enige te zijn, meer mensen hebben hier sinds een week last van: https://nl.trustpilot.com/review/easyparknederland.nl

Welke stappen kan ik ondernemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleeon
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 15-05 15:54
Wat staat er in de voorwaarden van EasyPark?

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• XelaRetak
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 15:43
Sleeon schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 13:27:
Wat staat er in de voorwaarden van EasyPark?
Dat maakt niets uit. Je kan in je voorwaarden niet vastleggen dat de verantwoordelijkheid voor app-storingen bij de gebruiker komt te liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoccoS
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-05 09:07
Ik zou je de moeite besparen voor een dergelijk laag bedrag. De beste manier om ze aan te pakken is overstappen naar een andere parkeerapp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20:03

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

TTMJ! schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 13:25:
Het is een te klein bedrag voor de kantonrechter
Waarom? Er wordt toch geen minimumbedrag gehanteerd?

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Philip Ross
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 23:41
Hoe wordt het geld bij jou geïnd? Kan je gewoon niet de betaling naar de app blokkeren/terugvorderen?
Laat de makers van de app dan maar achter jou aan gaan als ze hun geld willen in plaats van omgekeerd.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16:31
Je gaat van geen herinnering naar 1 minuut werd 12 uur.

Die herinnering is voor jou een hulpmiddel, maar de verantwoordelijkheid om je sessie te stoppen ligt toch echt bij jezelf. Hoe kunnen zij garanderen dat een push of email op tijd aankomt? Beide hebben geen directe feedback loop.

Als er daadwerkelijk iets mis is gegaan in de app - waarbij jij de parkeeractie hebt gestopt maar zonder dat jij dit kon zien dit alsnog doorliep.. dan ligt de fout bij hen.

Kan je je casussen eens verder verduidelijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTMJ!
Montaner schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 13:47:
Je gaat van geen herinnering naar 1 minuut werd 12 uur.

[...]

Kan je je casussen eens verder verduidelijken?
EasyPark heeft z'n app gewijzigd. Plots werken notificaties en emailherinneringen niet meer. Daarnaast beëindigt de app niet meer correct mijn parkeersessies.
Ik wil geen eikel zijn, maar zo lastig is dit toch niet? Ik krijg geen reminders meer EN de sessielooptijden zijn incorrect.

Anyway ik heb het probleem kunnen nabootsen en een schermopname gemaakt. De volgende stap is echter bepalen wat hier nou mee kan doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTMJ!
Question Mark schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 13:32:
[...]

Waarom? Er wordt toch geen minimumbedrag gehanteerd?
Griffierecht is al bijna 100 euro volgens mij :( :'( .
Als je dan pech hebt en de rechter geeft je geen gelijk dan ben je dat ook kwijt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTMJ!
Philip Ross schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 13:42:
Hoe wordt het geld bij jou geïnd? Kan je gewoon niet de betaling naar de app blokkeren/terugvorderen?
Laat de makers van de app dan maar achter jou aan gaan als ze hun geld willen in plaats van omgekeerd.
Goede vraag. Maar volgens mij kan je alleen automatische termijn bedragen storneren via de bank app (toch?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16:31
TTMJ! schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 13:59:
[...]

[...]

Ik wil geen eikel zijn, maar zo lastig is dit toch niet? Ik krijg geen reminders meer EN de sessielooptijden zijn incorrect.

Anyway ik heb het probleem kunnen nabootsen en een schermopname gemaakt. De volgende stap is echter bepalen wat hier nou mee kan doen
Laat dat hele reminder gebeuren dan gewoon weg, dat geeft alleen maar verwarring en voegt niets toe. Alsnog geef je niet aan wat er mis gaat in de app, wat je wel en wat je niet ziet (maar je nu dus wel een schermopname van hebt). Enfin, lijkt me vrij gemakkelijk om dit dan bij EasyPark aan te kaarten.
TTMJ! schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 14:02:
[...]

Goede vraag. Maar volgens mij kan je alleen automatische termijn bedragen storneren via de bank app (toch?)
Iedere automatische incasso zover ik weet. Dus als je niet handmatig betaald maar door middel van een machtiging kan je ook deze terugvorderen. Wees je dan wel bewust dat je ook het geld terugvorderd wat je ze wel verschuldigd bent.. en gezien het lage niveau van de klantenservice zal het snel worden overgedragen naar een deurwaarder.

[ Voor 8% gewijzigd door Montaner op 04-07-2023 14:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Philip Ross
TTMJ! schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 14:02:
[...]

Hoe schrijven ze af nu?
Want als dat automatisch gaat via een machtiging kan je terugboeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morritz34
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:55
Mogelijk zit ik er helemaal naast maar ik heb ooit een gepeperde rekening van KPN gehad vanwege een heel hoog datagebruik. Ik heb hier toen ook geen notificatie van ontvangen per sms wat wel gebruikelijk was.

Bij contact met KPN werd uitgelegd dat dit een extra service is die ze aanbieden en dat daar geen rechten aan ontleend kunnen worden. M.a.w. jammer dat het niet werkte, maar je kunt dus gewoon betalen.

Klinkt een beetje hetzelfde als jouw verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trouble
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 00:23

Trouble

Everything is awesome

Philip Ross schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 14:08:
[...]

Hoe schrijven ze af nu?
Want als dat automatisch gaat via een machtiging kan je terugboeken.
Dat is zelden een goed idee, gaat EasyPark waarschijnlijk vooral aanmaningen door sturen.

Denk dat TS eerst nog een keer met EasyPark in contact moet komen en dan niet de standaard 1e lijns helpdesk persoontje moet hebben maar 2de lijns moet zoeken die meer mag doen.

| 17 December 1991 | De Nerdette |

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aganim
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22:29

Aganim

I have a cunning plan..

@morritz34 het punt is zo te lezen niet zozeer dat er geen notificaties verstuurd worden, maar dat sessies niet goed beeindigd worden c.q. er een verkeerde parkeerduur wordt geregistreerd. Dat is wel wezenlijk anders dan jouw casus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philip Ross
Trouble schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 14:17:
[...]

Dat is zelden een goed idee, gaat EasyPark waarschijnlijk vooral aanmaningen door sturen.

Denk dat TS eerst nog een keer met EasyPark in contact moet komen en dan niet de standaard 1e lijns helpdesk persoontje moet hebben maar 2de lijns moet zoeken die meer mag doen.
Het mooie is dat de druk om naar de rechter te gaan dan bij EasyPark ligt.
Als jij duidelijk kunt aantonen dat de kosten onterecht zijn door een fout in de app, zoals TS met filmpje kan aantonen, dan heb je goede kans om te winnen.

Het is en blijft een gok maar niet per definitie een slecht idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trouble
  • Laatst online: 00:23

Trouble

Everything is awesome

Philip Ross schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 14:19:
[...]

Het mooie is dat de druk om naar de rechter te gaan dan bij EasyPark ligt.
Als jij duidelijk kunt aantonen dat de kosten onterecht zijn door een fout in de app, zoals TS met filmpje kan aantonen, dan heb je goede kans om te winnen.

Het is en blijft een gok maar niet per definitie een slecht idee.
Kan een dure gok worden :P

| 17 December 1991 | De Nerdette |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTMJ!
Trouble schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 14:17:
[...]

Goed punt. Misschien is dit wel een manier om iemand te spreken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardana
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15-05 12:13

Ardana

Moderator General Chat

Mens

Schopje naar SF. Tevens titel aangepast.

[ Voor 33% gewijzigd door Ardana op 04-07-2023 15:06 ]

Verbied conversiepraktijken tegen LHBTQIA+-mensen, teken de petitie!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bwerg
  • Niet online

bwerg

Internettrol

Trouble schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 14:24:
[...]

Kan een dure gok worden :P
Als je met opnames kan aantonen dat dingen misgaan zou dat niet moeten. Als dingen echt fout lopen voor de TS komen er nog wat incassokosten bij en dat is vervelend maar ook niet het einde van de wereld, al zie ik dat met overtuigend bewijs niet gebeuren.

De nadelen dat EasyPark naar een incassobureau zou stappen zijn in de praktijk niet echt een probleem. "Ik betwist de vordering", en het incassobureau is weer weg. Naar een deurwaarder kan in dit stadium nog niet, ze mogen eerst naar de kantonrechter. En voordat ze dat gaan doen zullen ze toch eens een keer serieus contact opnemen en gaan kijken hoe de vork nou eigenlijk in de steel zit, want ook voor hun wordt de inzet bij een juridisch traject verhoogd.

Gewoon de hele hap storneren dus. Wel duidelijk bij EasyPark aangeven dat het geïncasseerde bedrag niet klopt, en dat je graag een gecorrigeerde rekening ontvangt. Je wil die eventuele kantonrechter wel duidelijk maken dat je niet gewoon niks wil betalen. Je wil best betalen, maar niet een te hoog bedrag.

[ Voor 33% gewijzigd door bwerg op 04-07-2023 15:17 ]

Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Ik zou je schermopname bewaren en wat screenshot maken van trustpilot.

Eventueel kun je die schermopname ook nog naar hun sturen.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fopjurist
  • Registratie: Mei 2021
  • Niet online

fopjurist

mr.drs. fopjurist

Het is belangrijk dat om vast te leggen dat er een storing is in de app, en niet in je internetverbinding of telefoon. Op Trustpilot lees ik bijvoorbeeld:
Parkeer kosten lopen door na de sessie te hebben beëindigd.
Geeft de app bijvoorbeeld een bevestiging dat de sessie is beëindigd?

Beschermheer van het consumentenrecht

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Question Mark

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

TTMJ! schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 14:01:
[...]

Griffierecht is al bijna 100 euro volgens mij :( :'( .
Als je dan pech hebt en de rechter geeft je geen gelijk dan ben je dat ook kwijt
En als je de zaak wint krijg je het vergoed van de tegenpartij... Je maakt dan geen kosten, en er geldt geen minimumbedrag.

Als je bang bent dat je zaak niet heel sterk is, heeft dit topic ook niet zoveel zin..

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thy...
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 23:16
Gezien de hoeveelheid negatieve reviews zou je je verhaal met schermopname naar Radar of Kassa kunnen sturen. Ik denk dat die wel interesse hebben in dit verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedmaster
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:55

Speedmaster

Make my day...

*knip*, dat voegt niet zoveel toe ;)

[ Voor 73% gewijzigd door Perkouw op 04-07-2023 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16-05 10:00
Ik zou inderdaad gewoon een bericht sturen naar Kassa / de Consumentenbond en consorten. Als het vaker voorkomt lijkt me dat wel een aardig interessante casus. Voor ze.
Je zou ook Boos kunnen mailen, kans dat ze meer hebben gehad is aanwezig.

Het is alleen de vraag hoe ver kun je zelf gaan enzo. Ik zou bijna denken dat het zonde is van je geld / tijd omdat de kans op slagen nihil is. Maar wellicht dat iemand met echt verstand hier meer zinnigs over kan zeggen.

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTMJ!
Question Mark schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 16:11:
[...]

En als je de zaak wint krijg je het vergoed van de tegenpartij... Je maakt dan geen kosten, en er geldt geen minimumbedrag.

Als je bang bent dat je zaak niet heel sterk is, heeft dit topic ook niet zoveel zin..
Je gelijk hebben en je gelijk halen zijn soms helaas 2 verschillende zaken.

Ik denk dat ik eerst nog maar eens de ks ga proberen te bereiken (kijken of ik de chatbot kan omzeilen via bepaalde steekwoorden).

Als dat niet werkt zal ik storneren en een reactie uitlokken.

Kassa of Radar kan.. maar worden die niet doodgegooid met klagers van allerlei andere zaken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTMJ!
Ik heb via een andere site het ks telefoonnummer gevonden. Wachttijd is langer dan 30 minuten... Ben niet de enige die belt gok ik

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Chatbot? Je kunt ze gewoon bellen.
Als je iets ziet dat niet helamaal klopt én dezelfde fout ontstaat nog steeds na het updaten van je app en besturingssysteem, neem dan alsjeblieft contact met ons op via 085-0657180.
Staat gewoon op hun eigen website.

[ Voor 7% gewijzigd door Marzman op 05-07-2023 07:10 ]

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spasm
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:00
helamaal klopt in ieder geval niet 😂

Random WTF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sethro
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 10-04 09:05
Marzman schreef op woensdag 5 juli 2023 @ 07:09:
Chatbot? Je kunt ze gewoon bellen.

[...]

Staat gewoon op hun eigen website.
Ze nemen dan alleen niet op en verwijzen naar sturen van een e-mail. Die vervolgens niet wordt beantwoord. Ze bieden ook service via whatsapp en ook daar alleen automatische berichten die nergens op slaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scheurbuik
  • Registratie: Juni 2023
  • Laatst online: 23:10
Sowieso blijven mailen en whattapp(en) en die berichten goed archiveren. Een rechter zal het negeren van jouw opmerkingen/klacht/vragen ook meewegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Question Mark

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

XelaRetak schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 13:29:
[...]

Dat maakt niets uit. Je kan in je voorwaarden niet vastleggen dat de verantwoordelijkheid voor app-storingen bij de gebruiker komt te liggen.
Dat doen ze ook niet:
De Klant dient er steeds zorg voor te dragen dat een parkeeractie wordt stopgezet wanneer deze via de Parkeerdienst is gestart, ongeacht of de Klant ervoor heeft gekozen een herinnering of pushbericht te ontvangen.
Ze stellen hier dat een klant zelf verantwoordelijk is voor het stoppen van een parkeeractie. Dat maakt de case wel lastig...

Bij een automatische eindtijd is easypark verantwoordelijk, in dit geval twijfel ik wel.

[ Voor 6% gewijzigd door Question Mark op 05-07-2023 10:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aganim
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22:29

Aganim

I have a cunning plan..

Question Mark schreef op woensdag 5 juli 2023 @ 10:40:
Ze stellen hier dat een klant zelf verantwoordelijk is voor het stoppen van een parkeeractie. Dat maakt de case wel lastig...

Bij een automatische eindtijd is easypark verantwoordelijk, in dit geval twijfel ik wel.
Misschien begrijp ik je verkeerd, maar waarom zou de case lastig zijn? Het probleem hier zijn niet de ontbrekende notificaties, dat is alleen maar ruis.

Het probleem is dat stoppen niet lukt of resulteert in een verkeerd geregistreerde parkeertijd. Dat is nu net de kern van hun hele dienstverlening, lijkt me een mooie boel (en een waardeloos product) als ze het risico van een storing/bug in de app volledig bij de klant kunnen leggen.

[ Voor 7% gewijzigd door Aganim op 05-07-2023 10:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Question Mark

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

Aganim schreef op woensdag 5 juli 2023 @ 10:54:
[...]
Het probleem is dat stoppen niet lukt of resulteert in een verkeerd geregistreerde parkeertijd.
Ah, dat heb ik gemist. Ik was in de veronderstelling dat de gebruiker(s) geen notificaties meer kregen waardoor men vergeet om parkeersessies te beeindigen. Als stoppen via de app niet werkt, dan ligt dit duidelijk bij Easypark...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morritz34
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:55
Aganim schreef op woensdag 5 juli 2023 @ 10:54:
[...]

Misschien begrijp ik je verkeerd, maar waarom zou de case lastig zijn? Het probleem hier zijn niet de ontbrekende notificaties, dat is alleen maar ruis.

Het probleem is dat stoppen niet lukt of resulteert in een verkeerd geregistreerde parkeertijd. Dat is nu net de kern van hun hele dienstverlening, lijkt me een mooie boel (en een waardeloos product) als ze het risico van een storing/bug in de app volledig bij de klant kunnen leggen.
Maar is TS de enige die last heeft van deze specifieke bug of zijn er meerdere meldingen van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dond3rz
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 07-05 18:06
*knip* Offtopic. Topickaping is niet de bedoeling.

[ Voor 84% gewijzigd door Yorinn op 05-07-2023 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeanj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

@TTMJ!
Wat ik mis of de parkeertijd wel correct wordt weergegeven in de app, en dat het alleen misgaat bij de berekening van de parkeerbelasting. Of dat het afmelden niet goed is gedaan door de app naar de landelijke parkeer rechten database, waardoor er in de app een veel langere parkeer duur staat. Overigens is het dan vreemd dat het naar 12 uur gaat, vroeger was het recht dan voor (maximaal) 24 uur aangevraagd, maar ik zie in de faq dat dat anders kan zijn....

In het eerste geval kan je het makkelijk achteraf aantonen.
In het tweede geval minder makkelijk achteraf aan te tonen.
De enige manier is als je voordat de eerste transactie is afgemeld een tweede bent aangegaan. Of je moet er foto's filmpjes van hebben

Als het probleem nog bestaat kan je een filmpje maken van het aan en uitzetten van de transactie en dan kijken of het als nog fout gaat, dan heb je een bewijs dat dit gedrag optreed en kan je aanvragen of ze het geld terug willen betalen. Overigens kan je ook op ander wijze de parkeer transactie stoppen (dus je hoeft geen 12 uur te wachten, zet de transactie naar 1 minuut stil in de app, lukt dat niet, dan na 5 minuten andere methode gebruiken...)

Verder, stap over op een app die wel werkt. Ik gebruik het maar sporadisch maar ik zal eens kijken naar mijn facturen

[ Voor 3% gewijzigd door jeanj op 05-07-2023 17:05 ]

Everything is better with Bluetooth

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TTMJ!
jeanj schreef op woensdag 5 juli 2023 @ 17:03:
@TTMJ!
Wat ik mis of de parkeertijd wel correct wordt weergegeven in de app, en dat het alleen misgaat bij de berekening van de parkeerbelasting. Of dat het afmelden niet goed is gedaan door de app naar de landelijke parkeer rechten database, waardoor er in de app een veel langere parkeer duur staat. Overigens is het dan vreemd dat het naar 12 uur gaat, vroeger was het recht dan voor (maximaal) 24 uur aangevraagd, maar ik zie in de faq dat dat anders kan zijn....

In het eerste geval kan je het makkelijk achteraf aantonen.
In het tweede geval minder makkelijk achteraf aan te tonen.
De enige manier is als je voordat de eerste transactie is afgemeld een tweede bent aangegaan. Of je moet er foto's filmpjes van hebben

Als het probleem nog bestaat kan je een filmpje maken van het aan en uitzetten van de transactie en dan kijken of het als nog fout gaat, dan heb je een bewijs dat dit gedrag optreed en kan je aanvragen of ze het geld terug willen betalen. Overigens kan je ook op ander wijze de parkeer transactie stoppen (dus je hoeft geen 12 uur te wachten, zet de transactie naar 1 minuut stil in de app, lukt dat niet, dan na 5 minuten andere methode gebruiken...)

Verder, stap over op een app die wel werkt. Ik gebruik het maar sporadisch maar ik zal eens kijken naar mijn facturen
Waar het fout gaat is als volgt, ik heb het kunnen nabootsten: in de app kan je een vaste eindtijd instellen voor het parkeren (zie: https://parkmobile.nl/faq/eindtijd/) - laten we zeggen dat we voor 5 minuten gaan parkeren. De parkeeractie stopt dan niet automatisch en na de overschrijding van die 5 minuten wordt er 12 uur aan parkeerduur bij opgeteld.

Handmatig stoppen lukt dan wel. Normaal krijg je dan een bevestigingsnotificatie dat het gestopt is - maar dat is niet meer het geval. Dat de app doorloopt is ook een notificatie voor. Maar die werkt ook niet meer. Dus je hebt dan niet door dat je vaste eindtijd overschreven is.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• TTMJ!
Oud-topic maar inmiddels een update:

Ik heb de schermopname gestuurd naar de klantenservice medewerker van Easy Park.

Ik heb inmiddels (eindelijk) een bericht terug.

"Vervelend dat jouw parkeertijden zijn doorgelopen ondanks de aangegeven eindtijd. We hebben via je log gegevens je eindtijd kunnen vaststellen en je krijgt het teveel betaalde bedrag gecrediteerd."

Mooi, ik heb dus gelijk gekregen van ze.

Maar is nog even onduidelijk wat het nieuwe bedrag is of hoe ze het via mijn log gegevens hebben kunnen vaststellen.

Daarnaast had ik ook iets van een "mea culpa het is een bug die zullen we patchen" willen zien.

Mocht je dus kennissen, vrienden, familie hebben die gebruik maken van Easy Park geef ze dan even een waarschuwing dat het instellen van eindtijden gebugged lijkt te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reimzter
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 27-10-2023
Ik was ook aan de beurt vorige week! Ik ben weggereden en bedacht me tijdens het rijden dat ik m nog moest deactiveren. Dus heb de auto netjes aan de kant gezet en op stoppen gedrukt en bevestigd. Nu een rekening van enkele uren, tot aan middernacht. Morgen eens bellen. Heb helaas geen bewijsmateriaal..
Pagina: 1