Spotify werkt nog alleen via de iPad waarom niet naar Sonos?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megjayrya
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 25-02 08:25
Mijn vraag
Als ik spotify beluister via Sonos stopt hij bij reclame. Maar als ik beluister via de iPad luidspreker gaat de muziek na de reclame weer door. Voorheen ging de muziek ook door op de Sonos.

Relevante software en hardware die ik gebruik
iPad Pro en Sonos Move
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Update is goed. Contact met Sonos en Spotify gehad.
.

[ Voor 55% gewijzigd door Megjayrya op 04-07-2023 12:54 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heggico
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-10 11:20
Vul je die vragen ook even in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siger6000
  • Registratie: Juni 2023
  • Laatst online: 17-07-2023
je moet je speaker aanzetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archer_VC10
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 02-10 16:05
Wat zeiden Sonos en Spotify? Leuk dat je contact hebt gehad maar waarom konden zij het probleem niet oplossen en wij wel?
Heb je alles al een keer uitgezet en weer aan? Even overal uitloggen en weer inloggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megjayrya
Bij Spotify kenden ze het probleem niet en moest maar via de browser dan streamen. Sonos kent het probleem maar de chatmedewerker wist ook niet waar het aan ligt. Ik wil het graag op dit forum proberen omdat er misschien mensen zijn die het probleem kennen en misschien via instellingen verholpen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archer_VC10
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 02-10 16:05
Als ik het zo lees (maar dat is minimaal) dan gebruik je Spotify Connect op een Sonos speaker. Als Spotify via je browser wel goed werkt zit het probleem ergens in de implementatie bij Sonos. Een chatmedewerker die het niet weet is leuk, maar laat die het probleem dan maar escaleren naar de tweedelijns experts. Ik zou daar geen genoegen mee nemen. Je apparaat werkt niet goed dus daar moet Sonos wel iets meer werk in steken.

Ik meende ook mijn andere verzoek... heb je al geprobeerd om je Spotify koppeling volledig uit Sonos te gooien en alles weer opnieuw in te stellen? Probeer dat eens en kijk of het probleem dan nog steeds aanwezig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megjayrya
Ja hoor ik heb de Sonos al los gekoppeld en alles weer opnieuw ingesteld. Ik dacht eerst dat het probleem bij Spotify lag maar het zal waarschijnlijk toch de combinatie Sonos met Spotify zijn. Ik zie op internet meerdere vragen over komen. Het is iets van de laatste maanden.
Update….lees net op Sonos community dat er aan gewerkt wordt. Bericht van paar maanden geleden dus zal een zwaar probleem zijn.🤣🤣🤣

[ Voor 20% gewijzigd door Megjayrya op 04-07-2023 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh1987
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-09 16:49
Megjayrya schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 18:14:
Ja hoor ik heb de Sonos al los gekoppeld en alles weer opnieuw ingesteld. Ik dacht eerst dat het probleem bij Spotify lag maar het zal waarschijnlijk toch de combinatie Sonos met Spotify zijn. Ik zie op internet meerdere vragen over komen. Het is iets van de laatste maanden.
Update….lees net op Sonos community dat er aan gewerkt wordt. Bericht van paar maanden geleden dus zal een zwaar probleem zijn.🤣🤣🤣
helaas is er tot op heden nog geen probleem voor gevonden... althans bij mij speelt het ook nog en na updates/verwijderen etc geen oplossing gevonden.. hooguit overstappen op Apple Music of een betaalde spotify account nemen.

...

Pagina: 1