Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stimpyrulez
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19:09
Hoi,

Ik heb nu een HB2 i.c.m.

- Deurbel (T8210)
- 2x camera (EufyCam 2 Pro)

Nu zit ik te twijfelen of ik ga upgraden naar een HB3.

Waar ik nu last van heb ik is:

1. dat de als bijv. de deurbel gaat, dat ik vet laat notificaties krijg (vaak is de gene alweer vertrokken).
2. Als ik wel tijdig een notificatie krijg, hij de deurbel camera niet kan openen (niet altijd, maar wel (te) vaak).
3. Controle met camera's uit heb staan
Dit met name omdat hij bij elke beweging afgaat en en dus geen 'bekenden' kan herkennen.

Wat hoop ik dat er met HB3 beter gaat:
Bovenstaande punten natuurlijk.
Maar bijv. ook de AI functies die je dan hebt en die als het goed is gezichten gaat herkennen.
Alleen vind ik nergens echt een review (youtube of site) waar de HB3 getest is met 'oudere camera's'.
Je ziet ze eigenlijk alleen maar met de nieuwere camera's.

Tevens hoop ik dat je bij HB3 bijv. wel kan zeggen dat je de 'alarm functie' vanaf een bepaald moment kan activeren (bijv. van 22:00 tot 7:00). Dit kan niet bij HB2 (tenminste niet zover ik weet).

Dus zijn er mensen met een HB3 (en wellicht ook i.c.m. oudere camera's) die al ervaring hebben met een HB3 en wellicht kunnen aangeven of bovenstaande wel goed werkt?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DubbeleEspresso
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 23-05 08:35
Ik ben ook erg benieuwd. Heb ook de twee en heb last van dezelfde punten (postbode is al weer weg voordat ik de notificatie heb ontvangen). Ook wil ik graag die nieuwe camera’s gaan gebruiken die alleen icm de HB3 kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniel14
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18:20
Ik heb momenteel de 2 en 3 allebei draaiende, deurbel moet ik nog omzetten naar de 3. Wat mij wel al is opgevallen, HomeKit wordt niet door de 3 ondersteund en is maar de vraag of die het gaat ondersteunen (Eufy doet er geen beloftes over) het bereik van de 3 is minder, camera die ik had hangen kreeg die bijna geen verbinding mee. Heb nu de Eufycam 3 erbij, die is wel een mooie verbetering ten opzichte van de 2 pro. Scherper en sneller beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniel14
stimpyrulez schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 11:25:

Tevens hoop ik dat je bij HB3 bijv. wel kan zeggen dat je de 'alarm functie' vanaf een bepaald moment kan activeren (bijv. van 22:00 tot 7:00). Dit kan niet bij HB2 (tenminste niet zover ik weet).
Dit kan gewoon toch al door een aangepast schema in te stellen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mausssie
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 01-06 07:29
@stimpyrulez afgelopen week heb ik de Homebase 3 aangeschaft als vervanging van mijn Homebase 2.
Dit topic als al enkele maanden oud, maar mocht je nog twijfelen, dan hier even snel mijn bevindingen.

De notifcaties komen aanzienlijk sneller door en als iemand aanbelt, kan ik ook veel sneller een verbinding opzetten, waarbij ik beeld heb en met de persoon voor mijn deur kan spreken. Het is dus zeker een merkbare upgrade.
Of het het geld waard is, durf ik niet te zeggen, maar nu met black friday scheelt het wel al een hoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marty74
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 28-04 17:51
Ik heb nu een HB2
Dus de HB3 zou minder bereik hebben...?

Dat is wel een dingetje want de verbinding zou Uist sneller moeten zijn. Als ik de reactie lees van Mausssie lees is de snelheid juist omhoog.\

Ik heb zowel last van de afstand (achterste Eufycam tuin) als met de snelheid (meldingen van de deurbel).
Dus een updrgae zou super zijn maar ik ben niet overtuigd met deze reviews

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marty74
Mausssie schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 09:10:
@stimpyrulez afgelopen week heb ik de Homebase 3 aangeschaft als vervanging van mijn Homebase 2.

De notifcaties komen aanzienlijk sneller door en als iemand aanbelt, kan ik ook veel sneller een verbinding opzetten, waarbij ik beeld heb en met de persoon voor mijn deur kan spreken. Het is dus zeker een merkbare upgrade.

[ Voor 18% gewijzigd door marty74 op 06-12-2023 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marty74
daniel14 schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 22:31:
het bereik van de 3 is minder, camera die ik had hangen kreeg die bijna geen verbinding mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• daniel14
marty74 schreef op woensdag 6 december 2023 @ 14:08:
Ik heb nu een HB2
Dus de HB3 zou minder bereik hebben...?

Dat is wel een dingetje want de verbinding zou Uist sneller moeten zijn. Als ik de reactie lees van Mausssie lees is de snelheid juist omhoog.\

Ik heb zowel last van de afstand (achterste Eufycam tuin) als met de snelheid (meldingen van de deurbel).
Dus een updrgae zou super zijn maar ik ben niet overtuigd met deze reviews
Ik heb ze momenteel beide draaiende en op 2 plekken in het huis gezet, voor het optimale bereik.
Waarbij ik de HB3 bij de voordeur heb, zodat de deurbel erop zit. De HB2 staat centraler in het huis zodat ik de camera's van de achtertuin ook goed in het bereik hebt, daarnaast heb ik die camera's bewust op de HB2 zodat ik ze in apple homekit ze als bewegingsmelders kan gebruiken zodat de tuinverlichting aangaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marty74
Betekent dat @daniel14 dat de beide Homebase op dezelfde app gezien zijn?
Met andere woorden 1 app overview met de videobeelden van alle camera's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniel14
marty74 schreef op zondag 17 december 2023 @ 13:06:
Betekent dat @daniel14 dat de beide Homebase op dezelfde app gezien zijn?
Met andere woorden 1 app overview met de videobeelden van alle camera's?
Klopt, alles zie je gewoon in 1 overzicht

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• berrieberrie
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 22:38
Ik heb nu ook de homebase 3 voor enkele maanden draaien. Had eerst de base 2. Had hem gekocht voor gezichtsherkenning . Het volgende wil ik daarover kwijt;
De Ai voor het uitsluiten van bekende gezichten werkt voor geen meter.
Hij herkent wel personen maar maakt er alsnog een melding van. Dit is dus niet waarvoor ik deze had aangeschaft.
Gebruikt hem samen met camera's s220 en een wireless accu doorbel die ik van stroom voorzie met stroom Adapter .
Alle instellingen nagelopen volgens aangeven van service desk, maar het werkt gewoon niet.
Als er andere ervaringen zijn hier omtrent dan laat ik me verassen.

vrijstaand 1924 200m2, zuid limburg, quatt 4.5 kw, 5.8 warmteverlies Remeha avanta 35c, lyric t6, 60m2 vwv droogbouw, radiators, speedcomfort, isolatie kan beter,3850 kw zonnepanelen

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

berrieberrie schreef op zondag 24 december 2023 @ 09:02:
Ik heb nu ook de homebase 3 voor enkele maanden draaien. Had eerst de base 2. Had hem gekocht voor gezichtsherkenning . Het volgende wil ik daarover kwijt;
De Ai voor het uitsluiten van bekende gezichten werkt voor geen meter.
Hij herkent wel personen maar maakt er alsnog een melding van. Dit is dus niet waarvoor ik deze had aangeschaft.
Gebruikt hem samen met camera's s220 en een wireless accu doorbel die ik van stroom voorzie met stroom Adapter .
Alle instellingen nagelopen volgens aangeven van service desk, maar het werkt gewoon niet.
Als er andere ervaringen zijn hier omtrent dan laat ik me verassen.
En de snelheid van verbinding opbouwen bij de 2 vs 3?

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

• berrieberrie
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 22:38
Deze is wel goed.
Camera meldingen en beeld doorgeven werkt goed.

vrijstaand 1924 200m2, zuid limburg, quatt 4.5 kw, 5.8 warmteverlies Remeha avanta 35c, lyric t6, 60m2 vwv droogbouw, radiators, speedcomfort, isolatie kan beter,3850 kw zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennizdotcom
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14-08-2024
Verassen is cremeren, verrassen is wat je bedoeld 😀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas41
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07-12-2024
Ik wil geen hb2 en hb3 tegelijk draaien. Passen de eufy2’s ook op de hb3?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• KDN-DG
  • Registratie: November 2023
  • Laatst online: 08-05 22:02
dennizdotcom schreef op zondag 28 januari 2024 @ 13:41:
[...]

Verassen is cremeren, verrassen is wat je bedoeld 😀
Bedoelt is wat je bedoelt. 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarlosD
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 21-05 11:20
Bas41 schreef op zondag 25 februari 2024 @ 09:17:
Ik wil geen hb2 en hb3 tegelijk draaien. Passen de eufy2’s ook op de hb3?
Ja ik heb de Eufycam 2 pro draaien op de Homebase 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjornricardo33
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 23:19
Iets andere vraag. Vandaag van een vriend homebase 3 gekocht 50 euro ( hij had al een )

Nu heb ik T8210 bel, 2 keer chime dongle bel ( for homebase 2) en de homebase 2.

Bestaat er een mogelijkheid om homebase 3 als basis te gebruiken met de T8210 plus homebase 2 als bel op zolder ?
Pagina: 1