Twitter maakt gebruik TweetDeck exclusief beschikbaar voor

Pagina: 1
Acties:
  • 473 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• thomas_n
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11-09 17:55
nieuws: Twitter maakt gebruik TweetDeck exclusief beschikbaar voor geverifiee...

@YannickSpinner

Zou geverifieerde klanten niet eigenlijk betalende klanten moeten zijn? Ik snap dat Twitter zelf spreekt over verified users, maar aan verifiëren doen ze eigenlijk niet. Het verschil tussen gebruikers mét een vinkje en gebruikers zonder vinkje is geen verificatie, maar betaling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11:20
Het is synoniem aan elkaar. En je verifieerd wel degelijk dat er iemand achter zit doordat je je bankgegevens overhandigt aan Twitter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YannickSpinner
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 20:26

YannickSpinner

Redacteur
Hi @thomas_n thanks voor het meedenken. In de praktijk heb je gelijk, maar voor de volledigheid houd ik toch de huidige titel aan. Dat licht ik hier nader toe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LanTao
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
Het klopt niet helemaal met wat het woord 'geverifieerd' in de volksmond betekent in de context van Twitter, namelijk nog steeds de oude definitie.

Het nieuwe management gaf er niet zozeer een andere draai aan: het draaide de betekenis volledig om. Het oude verified was niet te koop en je moest een zekere mate van bekendheid hebben; nu kan elke piet snot 'n blauw vinkje kopen via 'n in-app purchase onafhankelijk van hoe ze zich op de site noemen. Twitter heeft vaak geen idee van de werkelijke identiteit van zo'n account.

Als de term toch gebezigd wordt omdat Twitter het nu eenmaal zo noemt verdient het gebruik op z'n minst aanhalingstekens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronnie64
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 29-09-2023
Ik ben sinds 2 maanden een geverifiëerde gebruiker maar sinds gisteren werkt Tweetdeck niet meer. Wat er aan de hand is, geen idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ok, maar een oud topic kapen met deze melding is niet zo zinvol. Ik doe hier dus een slotje op.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.