Hi tweakers,
Ik ben even op zoek naar wat feedback cq slimme koppen
Recent een huis gekocht en bij het wegslopen van de oude vloer binnen viel het op dat er veel vocht in de vloer zat. Dit vocht zat alleen in het aanbouw stuk.
:strip_exif()/f/image/5z6DXLi9civkGyAjt0DMu4lZ.jpg?f=fotoalbum_large)
Nu heb ik van buitenaf gekeken en logisch proberen na te denken + bij andere aanbouwen gekeken.
Wat mij opvalt bij mij aanbouw is dat onder het kozijn (geel gearceerd) alleen een betonnen rand zit. Dit is ook de dekvloer van de aanbouw.:strip_exif()/f/image/p3CoEUaAJrLWoU1mKgSxxTyf.jpg?f=fotoalbum_large)
Als hier regen tegen valt met wind of een plas zou staan tegen dit beton aan, dan zoekt dit water een plek om heen te gaan: wat dus naar binnen zou kunnen trekken.
Zijn hier tweakers met een slimme oplossing hiervoor?
Ik zat zelf bijvoorbeeld te denken aan een gluif slijpen onder het kozijn en een loodslab erin maken.
Ik ben even op zoek naar wat feedback cq slimme koppen
Recent een huis gekocht en bij het wegslopen van de oude vloer binnen viel het op dat er veel vocht in de vloer zat. Dit vocht zat alleen in het aanbouw stuk.
:strip_exif()/f/image/5z6DXLi9civkGyAjt0DMu4lZ.jpg?f=fotoalbum_large)
Nu heb ik van buitenaf gekeken en logisch proberen na te denken + bij andere aanbouwen gekeken.
Wat mij opvalt bij mij aanbouw is dat onder het kozijn (geel gearceerd) alleen een betonnen rand zit. Dit is ook de dekvloer van de aanbouw.
:strip_exif()/f/image/p3CoEUaAJrLWoU1mKgSxxTyf.jpg?f=fotoalbum_large)
Als hier regen tegen valt met wind of een plas zou staan tegen dit beton aan, dan zoekt dit water een plek om heen te gaan: wat dus naar binnen zou kunnen trekken.
Zijn hier tweakers met een slimme oplossing hiervoor?
Ik zat zelf bijvoorbeeld te denken aan een gluif slijpen onder het kozijn en een loodslab erin maken.
[ Voor 13% gewijzigd door Haassiej op 04-07-2023 00:14 ]