Dit is de built tot nu toe. Ik heb al een scythe mugen 5 PCGH edition van de huidige pc. Weet niet zeker of die genoeg warmte wegkrijgt. Het is immers al 5 jaar oud. Verder heb ik een LG UltraGear 27GL850 Zwart als scherm.
SSD heb ik ook maar is slechts 250 gb. Weet niet zeker of ik dat houd.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk moderne fps games spelen (COD). Soms ga ik terug naar oudere games zoals fallout 3 en 4.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Niet meer dan €1400. Zit nu op €1280
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb een LG UltraGear 27GL850 Zwart. Ik denk dat ie nog prima een aantal jaar mee kan. met de huidige 1070 kan ik niet eens een redelijke fps eruit halen.
Toetsenbord en muis heb ik ook.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik denk qua videokaarten voornamelijk aan nvidia omdat ik de generaties begrijp. AMD heeft vast ook goede kaarten maar ik heb geen idee wat wat is. Als iemand een AMD alternatief heeft voor de kaart die ik in de built heb staan hoor ik het graag. Op dit moment is het een ASUS TUF Gaming GeForce RTX 3070 V2 OC Edition met LHR. (Marketing verkloot trouwens wel de begrijpbaarheid van de producten).
Voor de rest heb ik niet een bepaalde voorkeur behalve voor de case.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Stil werken is fijn maar hoeft niet overdreven veel geld aan te besteden.
Ga je overklokken?
Ben het niet van plan.
Wat verwacht je van ons?[i]
Gaat deze configuratie werken? Dat is mijn voornaamste vraag.
Ik vraag me of de kabels van de voedingskast lang genoeg zijn. Dat is wat ik las in de review dat de kabels best kort zijn.
Ik kan niet altijd even snel reageren. Maak best wel lange dagen.
Bij voorbaat bedankt voor alle tips en suggesties.
SSD heb ik ook maar is slechts 250 gb. Weet niet zeker of ik dat houd.
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 7 5800X Boxed | € 205,65 | € 205,65 |
1 | Moederborden | MSI B550-A PRO | € 118,70 | € 118,70 |
1 | Videokaarten | ASUS TUF Gaming GeForce RTX 3070 V2 OC Edition met LHR | € 510,55 | € 510,55 |
1 | Behuizingen | Fractal Design North - Mesh Charcoal Black | € 128,26 | € 128,26 |
1 | Geheugen intern | Crucial CT2K16G48C40U5 | € 88,35 | € 88,35 |
1 | Voedingen | be quiet! Pure Power 12 M 850W | € 132,08 | € 132,08 |
1 | Solid state drives | Samsung 970 Evo Plus 2TB | € 99,- | € 99,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.282,59 |
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk moderne fps games spelen (COD). Soms ga ik terug naar oudere games zoals fallout 3 en 4.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Niet meer dan €1400. Zit nu op €1280
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb een LG UltraGear 27GL850 Zwart. Ik denk dat ie nog prima een aantal jaar mee kan. met de huidige 1070 kan ik niet eens een redelijke fps eruit halen.
Toetsenbord en muis heb ik ook.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik denk qua videokaarten voornamelijk aan nvidia omdat ik de generaties begrijp. AMD heeft vast ook goede kaarten maar ik heb geen idee wat wat is. Als iemand een AMD alternatief heeft voor de kaart die ik in de built heb staan hoor ik het graag. Op dit moment is het een ASUS TUF Gaming GeForce RTX 3070 V2 OC Edition met LHR. (Marketing verkloot trouwens wel de begrijpbaarheid van de producten).
Voor de rest heb ik niet een bepaalde voorkeur behalve voor de case.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Stil werken is fijn maar hoeft niet overdreven veel geld aan te besteden.
Ga je overklokken?
Ben het niet van plan.
Wat verwacht je van ons?[i]
Gaat deze configuratie werken? Dat is mijn voornaamste vraag.
Ik vraag me of de kabels van de voedingskast lang genoeg zijn. Dat is wat ik las in de review dat de kabels best kort zijn.
Ik kan niet altijd even snel reageren. Maak best wel lange dagen.
Bij voorbaat bedankt voor alle tips en suggesties.