Goedendag, ik heb een vervelende situatie, bij het renoveren van de woonkamer wilden we de muren en plafond sausklaar glad laten stucen, hiervoor hebben we een stucadoor gevonden met tal van lovende reviews, zit in de buurt, reageert vlot en komt op tijd, jackpot dachten we.
Helaas na het stucen zag ik tal van oneffenheden, maar gezien deze partij ook verf ging spuiten zou het goed komen, ze zouden het stucwerk van te voren nog nalopen.
Op de dag van het spuiten werd er afgeplakt (half), maar kwam de schilder zelf pas laat aan binnen een uurtje stond die ook weer buiten, er is nog wel vluchtig wat geschuurd maar daar bleef het bij, blijkbaar moest die de volgende dag naar het buitenland en moest die nog snel wat klussen afmaken...
Nu zit ik met stuc en spuitwerk wat ik echt zwaar onder de maat vind, ik dacht dat sausklaar retestrak betekende, ik ben de moeilijkste niet en een putje en een krasje kan ik best begrijpen, maar volgens mij is dit zeer slecht, ook zijn er plekken waar de verf niet goed dekt.
Ik heb hem al laten weten dat ik er niet blij mee ben, maar daar deed die een beetje laconiek over met de melding van het blijft wel handwerk, maw deal er maar mee.
Ik vraag me nu af of ik te veeleisend ben of dat dit echt niet door de beugel kan en wat ik er verder nog aan kan doen.
Factuur voor stucen van 2100,- is al betaald helaas, maar voor spuiten (1780,-) staat nog open en ben geneigd deze niet te betalen.
:strip_exif()/f/image/JIVcFgrvJDaovmC3fjy4NODn.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/KYdxc96QqOsoTLicBFkEUMVn.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/qvwnB0h2qVnuzptn9ElV7gAp.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/10QotogCDADUAKzdJZqRXU0N.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/RXfo13EgxKwc40cp5cbquOdJ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/nRVw0evkW1HlL5YAVc5Pr9Mj.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/8nepYzUDSX8To3mRYaNP2q52.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/LRoCFyO12dO1b0djDscHZlLT.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/pPy7w2zoozlxXbcqbErleTsv.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/aaMhXBKtiLNBrPtxE4impi0f.jpg?f=fotoalbum_large)
Helaas na het stucen zag ik tal van oneffenheden, maar gezien deze partij ook verf ging spuiten zou het goed komen, ze zouden het stucwerk van te voren nog nalopen.
Op de dag van het spuiten werd er afgeplakt (half), maar kwam de schilder zelf pas laat aan binnen een uurtje stond die ook weer buiten, er is nog wel vluchtig wat geschuurd maar daar bleef het bij, blijkbaar moest die de volgende dag naar het buitenland en moest die nog snel wat klussen afmaken...
Nu zit ik met stuc en spuitwerk wat ik echt zwaar onder de maat vind, ik dacht dat sausklaar retestrak betekende, ik ben de moeilijkste niet en een putje en een krasje kan ik best begrijpen, maar volgens mij is dit zeer slecht, ook zijn er plekken waar de verf niet goed dekt.
Ik heb hem al laten weten dat ik er niet blij mee ben, maar daar deed die een beetje laconiek over met de melding van het blijft wel handwerk, maw deal er maar mee.
Ik vraag me nu af of ik te veeleisend ben of dat dit echt niet door de beugel kan en wat ik er verder nog aan kan doen.
Factuur voor stucen van 2100,- is al betaald helaas, maar voor spuiten (1780,-) staat nog open en ben geneigd deze niet te betalen.
:strip_exif()/f/image/JIVcFgrvJDaovmC3fjy4NODn.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/KYdxc96QqOsoTLicBFkEUMVn.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/qvwnB0h2qVnuzptn9ElV7gAp.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/10QotogCDADUAKzdJZqRXU0N.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/RXfo13EgxKwc40cp5cbquOdJ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/nRVw0evkW1HlL5YAVc5Pr9Mj.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/8nepYzUDSX8To3mRYaNP2q52.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/LRoCFyO12dO1b0djDscHZlLT.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/pPy7w2zoozlxXbcqbErleTsv.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/aaMhXBKtiLNBrPtxE4impi0f.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/oojRJreDg8WRqRiusL3fizNy.jpg?f=fotoalbum_large)