Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Verwijderd
Ik heb een 486 DX33 zonder heatsink of fan draaien. Of dat met een 66 Mhz DX2 ook lukt weet ik niet. Een heatsink lijkt me toch wel minimaal.
Ik heb laatst ook een hele dijk met allemaal 486ers uit mekaar geschroeft en op al die processoren zaten van die kleine heatsinks. Bij eentje heb ik er een fan af gehaald, dus lijkt het mij niet per se nodig een fannetje te gebruiken, tenzij je hem erg gaat stressen.
en nu komt de lompste vraag van de dag:
er zit een soort rackje bij. en nu heb ik uitgevonden dat ik daar een koeler in kan zetten. Als ik een milimeter ruimte tussen de proc en koeler houd, kan ik dan net voldoende luchtstroom creeren om de proc voldoende te koelen?
er zit een soort rackje bij. en nu heb ik uitgevonden dat ik daar een koeler in kan zetten. Als ik een milimeter ruimte tussen de proc en koeler houd, kan ik dan net voldoende luchtstroom creeren om de proc voldoende te koelen?
denk dat een mm wel erg weinig is, enige dat je dan krijgt is meer herrie omdat de fan zichzelf tegenwerkt (ik neem aan dat je met 'koeler' een fan bedoeld en niet een koelblok
)
denk dat je er iets anders op moet bedenken om de fan een cm ofzo er boven te krijgen, magoed: een koelblokje is handiger in dit geval
denk dat je er iets anders op moet bedenken om de fan een cm ofzo er boven te krijgen, magoed: een koelblokje is handiger in dit geval
Papa x3, PHP-progger, Citrofiel, import-Tukker, muziekliefhebber
ik denk toch maar dat ik een viper II in de vriezer ga leggenOp maandag 03 september 2001 15:12 schreef leipie het volgende:
denk dat een mm wel erg weinig is, enige dat je dan krijgt is meer herrie omdat de fan zichzelf tegenwerkt (ik neem aan dat je met 'koeler' een fan bedoeld en niet een koelblok)
die gebruik ik niet meer of courseOp maandag 03 september 2001 15:16 schreef SiCnEsSs het volgende:
Viper II = hot zonder ventilator....
heb nu een geforce dus daarom
stuur maar op... kan ik nog wel gebruikenOp maandag 03 september 2001 15:20 schreef bolk het volgende:
[..]
die gebruik ik niet meer of course
heb nu een geforce dus daarom
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
gewoon een heatsink met een simpel koelertje is genoeg
Pagina: 1