Cd-rom niet meer herkent door windows

Pagina: 1
Acties:

• 2late2handle
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-01-2009
Op mijn andere pc (p233, 64mb, Os windows 98) wordt de cd-rom drive niet meer herkent :'(
Bij de ide-controllers in apparaatbeheer staan ook uitroeptekens, en bij de uitleg staat ook dat niet alle stuurprogramma's zijn geïnstalleerd en/of het apparaat is uitgeschakeld (code 10) wat betekend de code 10 en wat moet ik doen???
Het merk cd-rom drive heb ik niet kunnen vinden, ook niet op de drive zelf, ik weet alleen dat het een 50x is |:(

(Bij deze comp, met windows ME word de cd-rom ook wel eens gekickt, maar dan is het ff simpel stuurprogramma opnieuw installeren en hij doet het weer.. }:O )

(brb, ff boodschappen doen)

• Bolk
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Een cd-speler heeft normaliter geen drivers nodig onder windows. Check je master en slave ff en zorg ervoor dat ze niet op hetzelfde "kanaal" staan.

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:47
Moved naar [forum=21].

Verwijderd

Wat nog wel eens wil helpen om op te starten met een bootflop en dan onder MS Dos installeren.Op de site site van Aopen staan er enkele.

• 2late2handle
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-01-2009
Maar ik weeet niet of het een aopen is, dan heeft het toch weinig zin om een aopen driver te installeren?
en ik ben nooit echt handig geweest met dos, pas met windows begonnen met computeren :o