ZiggoGo bij alleen internet.

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sliener
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 03-08 15:52
Kan ik met de inloggegevens van een derde TV kijk via ZiggoGo op een NVIDIA Shield als ik een internet only abbo neem van ziggo?

Ik kijk bijna nooit TV dus de App op de Shield is meer dan voldoende.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coop
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:09
Je kan zelfs Ziggo Go kijken zonder Ziggo internet abonnement. Al weet ik niet of dat maanden achter elkaar kan zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sliener
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 03-08 15:52
Dit betwijfel ik. Op vakantie gaat dit niet als het WIFI netwerk van KPN is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheIbex
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 26-08 22:19
Sterker nog, je kunt bij Ziggo geen zuiver internet only abonnement krijgen. In het basispakket (ook internet only) zit altijd een kabel TV aansluiting, die ook toegang geeft tot Zigggo GO.

Bron: ik doe al 2,5 jaar precies wat jij wilt.

Wij kijken amper lineaire televisie, maar wil wil de mogelijkheid ertoe hebben.

Sorry, bovenstaande lijkt veranderd. Er is inderdaad nu een abonnement zonder Ziggo GO. (wel kabeltelevisie overigens). Ik zie dat mijn abonnement is omgezet naar een standaard TV abonnement.

[ Voor 23% gewijzigd door TheIbex op 02-07-2023 20:57 ]

Interpolis, glashelder!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr. Jinx
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Sliener schreef op zondag 2 juli 2023 @ 20:47:
Kan ik met de inloggegevens van een derde TV kijk via ZiggoGo op een NVIDIA Shield als ik een internet only abbo neem van ziggo?
Ja dat kan, alleen dan moet je dan wel Ziggo Go erbij bestellen.
Weinig publiciteit rond dit onderwerp, maar zie ook:
https://providerforum.nl/...rnet-only-ziggo-go.96057/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andros
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-08 19:44
coop schreef op zondag 2 juli 2023 @ 20:48:
Je kan zelfs Ziggo Go kijken zonder Ziggo internet abonnement. Al weet ik niet of dat maanden achter elkaar kan zonder problemen.
Dat werkt alleen op smartphone. @Sliener vraagt specifiek naar nVidia Shield, dan werkt Ziggo Go alleen op een Ziggo internetverbinding :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coop
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:09
Andros schreef op maandag 3 juli 2023 @ 06:57:
[...]

Dat werkt alleen op smartphone. @Sliener vraagt specifiek naar nVidia Shield, dan werkt Ziggo Go alleen op een Ziggo internetverbinding :) .
En iedere browser op een Windows device, ook binnen de EU op wifi of mobiele data.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InSanex
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 24-08 19:50

InSanex

serenity now!

Ik hen internet only en dus geen ziggo Go meer. Je kan het wel erbij nemen, maar dat is 6,50 per maand (nu tijdelijk 5 euro korting voor een half jaar) . Kabel TV heb je sowieso, ook al heb je het niet. Zolang er DVBC is in ieder geval :)

Het weer in Halfweg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeuvie
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 06:34
Je kunt gebruik maken van het account van een derde. Dit is echter niet toegestaan tenzij de derde een gezinslid is.
Ik heb Internet Only Basic 50/25 en heb niet de mogelijkheid om Ziggo Go te bestellen. Wel kan ik nog ouderwets tv kijken via de kabel.
Pagina: 1