Goedenavond allen,
Mijn televisie vertoond al een paar maanden een vervelend zonnetje (licht cirkel) in het scherm.
Nu heb ik al wat gegoogeld en waarschijnlijk is het LED-LCD panel aan vervanging toe.
Het gaat om een Samsung 55 inch
Die waarschijnlijk een jaar of 7 a 8 jaar oud is.
Ik zag op de site van Samsung dat er een reparatie service is en dat je de tv gemakkelijk kan aanmelden.
Op de site is niet echt duidelijk te zien wat de kosten gaan worden, maar voor een uitgebreide reparatie staat een bedrag van 188 euro. Als je niet akkoord gaat met de kostenopgaaf die ze van te voren doen, dan betaal je 110 euro voorrij kosten om je tv weer terug te brengen.
Wat is wijsheid in deze?
Ik zag ook genoeg Youtube filmpjes om de tv zelf uit elkaar te halen, maar weet niet of dat nou slim is?
Of moet ik niet verder kijken en gewoon lekker een nieuwe kopen?
\
Ik ben benieuwd naar jullie mening.
Bedankt alvast
:strip_exif()/f/image/YQANz6InFZKXhy7jxbr9n3Z0.jpg?f=fotoalbum_large)
Mijn televisie vertoond al een paar maanden een vervelend zonnetje (licht cirkel) in het scherm.
Nu heb ik al wat gegoogeld en waarschijnlijk is het LED-LCD panel aan vervanging toe.
Het gaat om een Samsung 55 inch
Die waarschijnlijk een jaar of 7 a 8 jaar oud is.
Ik zag op de site van Samsung dat er een reparatie service is en dat je de tv gemakkelijk kan aanmelden.
Op de site is niet echt duidelijk te zien wat de kosten gaan worden, maar voor een uitgebreide reparatie staat een bedrag van 188 euro. Als je niet akkoord gaat met de kostenopgaaf die ze van te voren doen, dan betaal je 110 euro voorrij kosten om je tv weer terug te brengen.
Wat is wijsheid in deze?
Ik zag ook genoeg Youtube filmpjes om de tv zelf uit elkaar te halen, maar weet niet of dat nou slim is?
Of moet ik niet verder kijken en gewoon lekker een nieuwe kopen?
Ik ben benieuwd naar jullie mening.
Bedankt alvast
:strip_exif()/f/image/YQANz6InFZKXhy7jxbr9n3Z0.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/5eyOvaW1VgMHXAdXy7ZI6g8v.jpg?f=fotoalbum_large)