In mijn huis komt aan de buitenzijde van het huis een WP - Panasonic Monoblock - te staan.
De verdeler van de VV komt aan de andere kant van het huis. Diagonaal tegenover dus.
Mijn aannemer durfde het niet aan. Ik denk dat hij dacht dat het met veel gassen e.d. zoals bij een airco, moest.
Toen ik aangaf dat de Tweaker-community aangaf dat het niet moeilijk was, gaf hij toe.
Dus we gaan in de komende weken aan de slag.
Buiten is al een bloembak gesloopt en er zit een gat onder het maaiveld.
Wat heb ik al gekocht::no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/RT5CDUQaaz8frSIQVTms7yx5.jpg?f=user_large)
De buitenkabel gaat door de (nog te storten) vloer naar meterkast.
Voor de datakabels leg ik nog 2 buizen: Eentje naar de meterkast waar ook de internet het huis binnenkomt. De andere naar het punt waar de themostaat komt te hangen.
Tenminste, dat is mijn gedachte. Geen idee of dat goed is, dus vertel het aub als het dat niet is.
Dan nog een loze buis van WP naar meterkast voor je-weet-nooit.
Dit is al een begin.
Schiet er maar op!
De verdeler van de VV komt aan de andere kant van het huis. Diagonaal tegenover dus.
Mijn aannemer durfde het niet aan. Ik denk dat hij dacht dat het met veel gassen e.d. zoals bij een airco, moest.
Toen ik aangaf dat de Tweaker-community aangaf dat het niet moeilijk was, gaf hij toe.
Dus we gaan in de komende weken aan de slag.
Buiten is al een bloembak gesloopt en er zit een gat onder het maaiveld.
Wat heb ik al gekocht:
- De Panasonic
- 25 meter Buitenkabel XMVK 5x2,5 mm²
- Mantelbuis voor de buitenkabel.
- Netwerkkabel | Cat6 F/UTP | 50 meter (Stugge kern, 100% koper)
- Mehrschichtverbundrohr 32 x 3 mm - Rolle mit 50 m - DVGW-geprüft, oftewel meerlagenbuis 32 x 3.
- Isolatie voor de meerlagenbuis.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/RT5CDUQaaz8frSIQVTms7yx5.jpg?f=user_large)
De buitenkabel gaat door de (nog te storten) vloer naar meterkast.
Voor de datakabels leg ik nog 2 buizen: Eentje naar de meterkast waar ook de internet het huis binnenkomt. De andere naar het punt waar de themostaat komt te hangen.
Tenminste, dat is mijn gedachte. Geen idee of dat goed is, dus vertel het aub als het dat niet is.
Dan nog een loze buis van WP naar meterkast voor je-weet-nooit.
Dit is al een begin.
Schiet er maar op!