Mijn vorige systeem (8 jaar geleden ofzo) heb ik laten "checken" op dit forum en ik vind het fijn als anderen even mee kijken voordat ik 2100 euro uitgeef.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil er graag weer een groot aantal jaar mee vooruit. Vooral 1440p gamen en series kijken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Zonder assemblage en windows 2100 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Mijn oude pc gaat door naar mijn zoontje vandaar ook een monitor nodig in deze build.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk nodig te hebben wat ik heb gekozen, maar vind het vooral fijn om te weten of dit systeem voor €2100 goed is of dat het goedkoper/beter kan
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt voorkeur aan merk deze pc ga ik kopen bij azerty vandaar deze items in pricewatch
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee verder geen wensen of eisen.
Ga je overklokken?
Nee ga niet overclocken, mischien xmp profiel
Wat verwacht je van ons?[i]
De voornaamste reden dat ik hier post is war ik mee begon
Mijn vorige systeem (8 jaar geleden ofzo) heb ik laten "checken" op dit forum en ik vind het fijn als anderen even mee kijken voordat ik 2100 euro uitgeef.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil er graag weer een groot aantal jaar mee vooruit. Vooral 1440p gamen en series kijken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Zonder assemblage en windows 2100 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Mijn oude pc gaat door naar mijn zoontje vandaar ook een monitor nodig in deze build.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk nodig te hebben wat ik heb gekozen, maar vind het vooral fijn om te weten of dit systeem voor €2100 goed is of dat het goedkoper/beter kan
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt voorkeur aan merk deze pc ga ik kopen bij azerty vandaar deze items in pricewatch
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee verder geen wensen of eisen.
Ga je overklokken?
Nee ga niet overclocken, mischien xmp profiel
Wat verwacht je van ons?[i]
De voornaamste reden dat ik hier post is war ik mee begon
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 7600X Boxed | € 249,70 | € 249,70 |
| 1 | Moederborden | ASRock B650M-HDV/M.2 | € 140,23 | € 140,23 |
| 1 | Videokaarten | ASRock AMD Radeon RX 7900 XT Phantom Gaming 20GB OC | € 879,- | € 879,- |
| 1 | Behuizingen | Lian Li Lancool 216 Zwart | € 94,72 | € 94,72 |
| 1 | Monitors | LG UltraGear 27GP850P-B Zwart | € 319,- | € 319,- |
| 1 | Processorkoeling | DeepCool AK500 Zwart | € 53,39 | € 53,39 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Flare X5 F5-6000J3636F16GX2-FX5 | € 106,29 | € 106,29 |
| 1 | Voedingen | Corsair RM850x (2021) Zwart | € 156,25 | € 156,25 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 970 Evo Plus 2TB | € 99,99 | € 99,99 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 2.098,57 | ||