Windows 11 wireless LG tv toevoegen gaat niet

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• umm2012
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21-07 07:29
Mijn vraag gaat over Windows 11 en daarin wireless tv toevoeg optie. In Windows 10 kon ik heel makkelijk mijn tv in de zelfde netwerk wireless toevoegen zelfs mijn beide tv's van LG. Maar zodra na upgrade naar Windows 11 'clean install' ziet Windows 11 mijn tv's niet meer als ik dit wil doen in de config scherm voeg apparaat toe en optie wireless tv.

Gebruik nu Windows 11 en voorheen Windows 10 waar ik geen problemen mee had. Met Windows kon ik mijn tv als derde monitor gebruiken maar met Windows 11 snapt er niks van.

Zelfs contact gehad met MS maar die snapte er zelfs niks van.

Zelf heb ik alles nagekeken voor dat alles wat met wireless optie heeft in metwerk dat die goedkeuring had en Windows firewall en defender uitgeschakeld maar tevergeefs tot nu toe.

Heeft iemand hiermee ervaring enof oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 20:39
Handmatig alle drivers voor al je hardware geïnstalleerd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• corporalnl
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21:30
Er mist een hoop info.
Over welke TVs hebben we het.
Wat voor meldingen krijg je te zien.
Wat heb je nog meer gedaan behalve windows defender uitgezet en Windows firewall nagekeken?
Etc. Etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• umm2012
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21-07 07:29
Alle drivers geinstalleer ook op Windows 11 zoals ik dat ook met Windows 10 heb gedaan. Daarnaast ook windows wireless tv protocol toegevoegd vanuit windows store. Gaat om LG75NANO916. Deze was met Windows 10 gewoon in 1 seconden te vinden en met 5 seconden had ik m'n beeld en terwijl firewall en win defender aanstond. Met Windows 11 kan ik gewoon niks zien. Blijft op zoeken hangen en verder niks.