Prijsalert met winkelfilter werkt niet altijd

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weasel
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22-03 18:58
Goedemorgen Tweakers, Mods,

Het instellen van een prijsalert i.c.m. een winkelfilter lijkt bij mij problemen te geven.
Ik ben enkel geïnteresseerd in de prijs bij één enkele webshop, en heb dus alle andere shops weggefilterd.
Krijg nu echter regelmatig een prijsalert van de goedkoopste shop die net nog iets goedkoper geworden is (deze heb ik echter weggefilterd staan).
Is dit een bekend probleem, of heb ik wellicht e.e.a. verkeerd ingesteld?

14x Canadian Solar CS6K-275 Black + SE3500HD PVOutput 3x Solar Frontier SF-160S + Soladin 600 PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:19

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

@weasel Heb je dit probleem nog steeds? Zo ja, heb je concrete voorbeelden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weasel
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22-03 18:58
@Glaanie Het lijkt nog steeds niet goed te werken. Bij ingestelde filters wordt de huidige prijs in ieder geval niet juist weergegeven. Bijvoorbeeld een Toshiba MG09 harde schijf, die ik aan wil kopen bij Bol.com en daarom alle andere winkels weggefilterd heb.

14x Canadian Solar CS6K-275 Black + SE3500HD PVOutput 3x Solar Frontier SF-160S + Soladin 600 PVOutput

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:19

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

@weasel Ik verplaats dit topic naar Stoute Bugs, dit is niet iets waar ik wat mee kan :) Als je nog wel eventjes voor mijn collega's aldaar wat duidelijker aan kan geven wat je doet (dus welke filters activeer je, wanneer vink je de winkels uit etc), wat je verwacht en wat er mis gaat, scheelt het hun weer uitzoeken :)