kabelsloom

Pagina: 1
Acties:

• Alvabrain
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-07 16:45

Alvabrain

...clio williams...

Topicstarter
heY
ff een vraag ik heb dus kabelfoon.
ik heb nu een nieuwe abonnement en ik heb hier bij een nieuwe modem gekregen zo TERAYON modem...
maar na 1 maand goed werken heb die nu allemaal problemen.
hij springt om de 3min offline en dan blijft die 5min offline en dan komt die weer online.
Dit is echt heel irritant :(

Dus ik bel kabelfoon word ik daar iets van 4keer doorverbonden en hoor ik weer dat ik naar me kabelmaatschappij moest bellen, dus ik dat gedaan, word mij weer verteld dat ik kabelfoon moet bellen...
nou hier word ik GEK van |:( :?

nu is me vraag of meer mensen hier last van heb
hier uit de buurt, Schiedam en het westland??

greetz Armando

1 dag niet gelachen = 1 dag niet geleefd

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Hier in IJsselstein geen probleem met Kabelfoon. Terayon doet het vrijwel altijd, en de snelheden liggen tegen de 100 kbyte/s aan....

Alleen jammer van die 10 Gb limiet bij het Super abonnment, voor de rest alles in orde.

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

Verwijderd

Ik heb gelukkig geen kabelsloom meer (adsl nu) maar mijn ervaring met kabelfoon was altijd wachten tot na 6-en dat je de avond storings dienst krijgt...

ik bel voor 6'en.. ja me modem knippert steeds, storing dus, doe es maken? "jaa nee je modem is stuk en je moet langs komen dan testen we het blaat blaat blaat" ehh luister meid ik bel wel vaker geef nou gewoon even die storing door dan zijn we alle 2 geholpen.. nee blaat blaat blaat modem testen blaat blaat... "okay is goed kom morgen wel ff langs dan massuhl!!" , uurtje wachten, "ehh ja lampje knippert steeds -> storing dus!" okay.. waar woont u? blaat blaat "okay ik geef het door" en een klein uurtje later was het weer ok... rare lui die kabelfooners..

• cruncher
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-08 08:51

cruncher

wanna crunch someone?

dat gepruts ligt niet aan je modem hoor, tis gewoon je interconnectie (lees packetloss) die jouw provider heeft verputst....... :(

can you read my mind?