Hallo
Ik ben opzoek naar een nieuwe accespoints om WiFi te verbeteren in huis en natuurlijk met wifi6/6e
Nu is mijn oog gevallen op de omoda lijn icm de controller en 4/5 Accespoints
De deco xe75 pro hebben 3 satellieten
Ik kan denk ik niet all accespoints voorzien van een utp kabel
Wil er een op de bovenverdieping , woonkamer , gang en buiten in de tuin
De woonkamer en gang willen wel lukken bedraad maar boven en in de tuin wat lastiger te realiseren
Nu zit ik in dubio wat handig is om aan te schaffen
De deco set en of omoda lijnwaad mij ook erg interessant lijkt gezien dit opzich wel toekomstbestendig is weet niet of dat bij de deco lijn ook zo is ??
Tevens heeft er iemand ervaring als er een AP van omada een draadloze uplink heeft is het bereik bijvoorbeeld boven op de 1 e verdieping dan wel oké/ snelheid ?
Ik hoor graag jullie meningen / koopadvies en ervaringen
Ik ben opzoek naar een nieuwe accespoints om WiFi te verbeteren in huis en natuurlijk met wifi6/6e
Nu is mijn oog gevallen op de omoda lijn icm de controller en 4/5 Accespoints
De deco xe75 pro hebben 3 satellieten
Ik kan denk ik niet all accespoints voorzien van een utp kabel
Wil er een op de bovenverdieping , woonkamer , gang en buiten in de tuin
De woonkamer en gang willen wel lukken bedraad maar boven en in de tuin wat lastiger te realiseren
Nu zit ik in dubio wat handig is om aan te schaffen
De deco set en of omoda lijnwaad mij ook erg interessant lijkt gezien dit opzich wel toekomstbestendig is weet niet of dat bij de deco lijn ook zo is ??
Tevens heeft er iemand ervaring als er een AP van omada een draadloze uplink heeft is het bereik bijvoorbeeld boven op de 1 e verdieping dan wel oké/ snelheid ?
Ik hoor graag jullie meningen / koopadvies en ervaringen