[fp] dubbele post na foutmelding 400

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kodak
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:16

kodak

FP ProMod
Topicstarter
Ik twijfel nog of ik dit een bug wil noemen of een feature request.

Het duurt soms erg lang voordat een reactie bij een fp topic aan de gebruiker een resultaat geeft of alles is goed gegaan of niet.
Vandaag kreeg ik een foutmelding 400, kennelijk ging niet alles goed. Misschien was er dubbel verzonden, een nieuw request gedaan enz.
Het gevolg is dat ik toen maar een pagina in de geschiedenis terug ging om terug bij de reacties te komen, om te zien wat daar dan stond. Mijn reactie stond daar niet. Nu heb ik dan niet de neiging om die pagina nog een keer te verversen, of blijven verversen, om te zien of het misschien dan wel verwerkt lijkt. Wat is wel deed, nogmaals een reactieformulier opvragen, invullen en verzenden.
Vervolgens het volgende, niet verwachte, reaultaat: er staan twee reacties van mij.

Ik zou verwachten dat er bij reageren op een draad er minimaal een waarschuwing is dat er al een reactie staat en dit een fout geeft.

kodak in 'Rocky Linux zegt vanwege paywall RHEL-broncode via andere methodes te verkrijgen'

kodak in 'Rocky Linux zegt vanwege paywall RHEL-broncode via andere methodes te verkrijgen'