Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik zou een nieuwe desktop willen samenstellen vooral bedoeld voor gaming doeleinden met games zoals Hearts of Iron 4, CIV5/6, City Skylines 1/2, Call of Duty, MSFT Flight Simulator,.... Gaming doe ik graag op hoge grafische kwaliteit, maar niet op 4K (dat supporteert mijn scherm niet :-))/
Wat mag het systeem gaan kosten?
Richtprijs van 1750 inclusief verzendkosten, maar zonder assemblage. Eventueel een beetje marge mogelijk.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Monitor, toetsenbord en muis behoud ik.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Sterke CPU en GPU voor de games
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Beperkt geluidsniveau. Configuratie waar we voor meerdere jaren mee goed zitten. We plannen niet om onderweg nog componenten te veranderen (tenzij mss RAM uitbreiding).
Ga je overklokken?
Neen
Wat verwacht je van ons?
Graag wat koopadvies om beste bang for buck te krijgen met componenten die goed samen gaan. Ik heb zelf wat zitten zoeken op de site van Alternate en kwam daar op deze build uit. Ik zie wel dat de sommige componenten op andere sites goedkoper zijn.
Ik zou een nieuwe desktop willen samenstellen vooral bedoeld voor gaming doeleinden met games zoals Hearts of Iron 4, CIV5/6, City Skylines 1/2, Call of Duty, MSFT Flight Simulator,.... Gaming doe ik graag op hoge grafische kwaliteit, maar niet op 4K (dat supporteert mijn scherm niet :-))/
Wat mag het systeem gaan kosten?
Richtprijs van 1750 inclusief verzendkosten, maar zonder assemblage. Eventueel een beetje marge mogelijk.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Monitor, toetsenbord en muis behoud ik.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Sterke CPU en GPU voor de games
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Beperkt geluidsniveau. Configuratie waar we voor meerdere jaren mee goed zitten. We plannen niet om onderweg nog componenten te veranderen (tenzij mss RAM uitbreiding).
Ga je overklokken?
Neen
Wat verwacht je van ons?
Graag wat koopadvies om beste bang for buck te krijgen met componenten die goed samen gaan. Ik heb zelf wat zitten zoeken op de site van Alternate en kwam daar op deze build uit. Ik zie wel dat de sommige componenten op andere sites goedkoper zijn.
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 9 5900X Boxed | € 304,99 | € 304,99 |
1 | Moederborden | MSI MAG B550 Tomahawk | € 138,95 | € 138,95 |
1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce RTX 4070 WINDFORCE OC 12G | € 659,- | € 659,- |
1 | Behuizingen | DeepCool CC560 Zwart | € 55,44 | € 55,44 |
1 | Processorkoeling | be quiet! Dark Rock Pro 4 | € 84,62 | € 84,62 |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance RGB Pro CMW32GX4M2E3200C16 | € 79,- | € 79,- |
1 | Voedingen | Sharkoon SilentStorm Cool Zero 750 watt | € 99,90 | € 99,90 |
1 | Solid state drives | Samsung 980 Pro (zonder heatsink) 1TB | € 69,90 | € 69,90 |
Totaal | € 1.491,80 |