Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ragnar9999
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08:00
Kan het volgende niet echt vinden.
Een prepaid kaartje die echt onbeperkt houdbaar is, maar dan ook als je hem na een jaar niet hebt gebruikt of opgeladen.
Gewoon backup telefoon in de la met het kaartje er in.
Is voor een ouder persoon waarbij ik nog blij ben dat een seniorentelefoon nog een optie is.

Ga ik dit niet vinden, dan ga ik me verdiepen in noodknoppen e.d.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Die zijn er denk ik niet. Je hebt er wel dat je het een keer per jaar moet gebruiken (dus niet opwaarderen), dat heb ik een tijdje gehad om mijn Nederlandse nummer te behouden (ik woon er niet meer). Maar ook vergeten te gebruiken :p

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slaay
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:46

slaay

Natuurbeleven.com

Ragnar9999 schreef op zaterdag 1 juli 2023 @ 15:42:
Kan het volgende niet echt vinden.
Een prepaid kaartje die echt onbeperkt houdbaar is, maar dan ook als je hem na een jaar niet hebt gebruikt of opgeladen.
Gewoon backup telefoon in de la met het kaartje er in.
Is voor een ouder persoon waarbij ik nog blij ben dat een seniorentelefoon nog een optie is.

Ga ik dit niet vinden, dan ga ik me verdiepen in noodknoppen e.d.
Maar hoe zie je dat voor je? Een telefoon meer dan een jaar niet gebruiken en dus uit zetten en in een lade stoppen.
Of is het puur mocht de andere telefoon niet werken dat er altijd een alternatief in huis is?

Oplossing: zet gewoon even in je agenda. Bel de persoon in kwestie/ga er langs, zet telefoon aan, bel een keer ergens naar toe en klaar.

Dich bis echt unne foëzen haas