Ok, ik zat hier dus tijdens de les een beetje achter de computer te klooien totdat iemand besloot (hij zit in een zo'n electriche rolstoel) om ff heel hard naar voren te rijden, de tafel met compu enal mee te sleuren, en 5 meter verder tegen de muur aan te beuken. Ok, zag er dus wel wazig uit. Alles stond nog op de tafel enzo maar toen de compu weer werd aangezet begon ie 4 keer het geheugen te tellen (esc en del werkte niet) en tijdens dat begon ie de heletijd de tikken (zoals een oude compu wel eens doet bij het geheugen tellen). Daarna ging ie wel verder maar wou windows 2000 niet opstarten
Daarna kwam er een of andere miep aan die de compu openschroefte en alles begon aan te drukken, en ook het geheugen er even uit haalde enzo.
Toen de compu daarna weer werd aangezet gaf ie geen beeld maar wel steeds heel regelmatig een piep. Dat piep gedoe heb ik al tig keer eerder voorbij zien komen maar wat betekent het ookal weer?? en waaraan zou het kunnen liggen??
Daarna kwam er een of andere miep aan die de compu openschroefte en alles begon aan te drukken, en ook het geheugen er even uit haalde enzo.
Toen de compu daarna weer werd aangezet gaf ie geen beeld maar wel steeds heel regelmatig een piep. Dat piep gedoe heb ik al tig keer eerder voorbij zien komen maar wat betekent het ookal weer?? en waaraan zou het kunnen liggen??
WAZZAAPP!!! | Visit the greatest website of all time: Q2u