Als ik het filter bij de muizen op linkshandig zet, kom ik stapels universele, en een aantal rechtshandige muizen tegen. Nu zou ik alle 998 muizen bij langs kunnen gaan om net die ene linkshandige te vinden, maar dat lijkt me niet de bedoeling van het filter.
Heel vaak draai ik de filters om als ik iets bruikbaars uit de PW wil halen.
In jouw geval zou ik dus geen rechtshandig en geen universeel gebruiken.
In jouw geval zou ik dus geen rechtshandig en geen universeel gebruiken.
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
Je kan beter kijken bij een paar webshops met fatsoenlijke filteropties. B.v. bij Informatique en Azerty werkt het i.i.g. een stuk beter dan bij Tweakers.
Maar je hebt volkomen gelijk dat het in de Pricewatch ook goed zou moeten werken.
Maar je hebt volkomen gelijk dat het in de Pricewatch ook goed zou moeten werken.
Een slimme vos is nooit te oud om een nieuwe streek te leren
Bij muis eigenschappen is "linkshandig" toch gewoon een optie? 
categorie: Muizen
[ Voor 61% gewijzigd door MsG op 18-07-2023 08:54 ]
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
eerste muis is de Logitech G305, deze is rechtshandig.MsG schreef op dinsdag 18 juli 2023 @ 08:53:
Bij muis eigenschappen is "linkshandig" toch gewoon een optie?
knoppen zitten niet onwijs in de weg met je linker hand, maar ze zitten wel tegen je pink/ringvinger aan.
filter klopt dus niet
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Dan moeten dit soort eigenschappen worden veranderd: https://tweakers.net/pricewatch/improve/1174069/
/f/image/9N9AE7pCoUrLH0hL1u1gqb85.png?f=fotoalbum_large)
Ik heb linkshandig daar uitgevinkt.
/f/image/9N9AE7pCoUrLH0hL1u1gqb85.png?f=fotoalbum_large)
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Ontzettend bedankt! Geef je even een gil als je de andere 1046 (49 nieuwe linkshandige muizen in 2 maanden tijd, de keuze is reuze!) bij langs bent geweest? Ik ga eerst @JukeboxBill zijn advies maar even opvolgen en ergens anders kijken.MsG schreef op dinsdag 18 juli 2023 @ 09:31:
Dan moeten dit soort eigenschappen worden veranderd: https://tweakers.net/pricewatch/improve/1174069/
@Teddy Als ik de eerste 5 muizen uit categorie: Muizen bekijk, was alleen de eerste (Logitech MX Anywhere 3) niet linkshandig. De rest is voor beide handen te gebruiken (Ambidextrous wordt het ook wel eens genoemd, in ieder geval door onze dataleverancier).
Ik zal binnenkort proberen wat meer te bekijken (enkele tientallen verwacht ik), maar op basis van deze ontzettend kleine sample size waar totaal geen conclusies uit te halen valt, lijkt het redelijk mee te vallen.
Ik zal binnenkort proberen wat meer te bekijken (enkele tientallen verwacht ik), maar op basis van deze ontzettend kleine sample size waar totaal geen conclusies uit te halen valt, lijkt het redelijk mee te vallen.
@Glaanie Dankje, maar ik zocht geen ambidextrous (universeel) muis, ik zocht een linkshandige, zodat ik bijvoorbeeld ook duimknoppen heb die ik kan gebruiken, het ding ergonomisch is voor de linkerhand, tuurlijk, bijna elke 10 euro muis is universeel, die heb ik ook genoeg.
Ah, je bedoelt dus dat je alleen linkshandige muizen wilt zien? Dat moet wel lukken, maken we er een extra filter van die specifiek kijkt naar muizen die alleen linkshandig hebben aangevinkt en niet rechtshandig. Als dit is wat je bedoelt, ga ik even knutselenTeddy schreef op maandag 11 september 2023 @ 17:16:
@Glaanie Dankje, maar ik zocht geen ambidextrous (universeel) muis, ik zocht een linkshandige, zodat ik bijvoorbeeld ook duimknoppen heb die ik kan gebruiken, het ding ergonomisch is voor de linkerhand, tuurlijk, bijna elke 10 euro muis is universeel, die heb ik ook genoeg.
Dat is ook zoals ik zou verwachten dat het werkt. Als ik bv. zoek naar een linkshandige schaar dan krijg ik geen scharen te zien die je met elke hand kan bedienen.Glaanie schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 10:19:
[...]
Ah, je bedoelt dus dat je alleen linkshandige muizen wilt zien? Dat moet wel lukken, maken we er een extra filter van die specifiek kijkt naar muizen die alleen linkshandig hebben aangevinkt en niet rechtshandig. Als dit is wat je bedoelt, ga ik even knutselen
Overigens geldt het selectiecriterium ook voor typisch rechtshandig ergonomisch gevormde muizen. Misschien minder belangrijk omdat rechts de norm is.
In feite zou het invoerveld een toggle moeten zijn: rechts - symmetrisch - links.
Een slimme vos is nooit te oud om een nieuwe streek te leren
@Teddy Filter is aangemaakt, het is genaamd "Bedoeld voor hand" (kon even niks beters verzinnen
), met de opties Linkshandig (dus niet rechts), Rechtshandig (dus niet links) en Beide handen (spreekt voor zich
)
@Glaanie jij verdient een digitaal kusje! -X- Dankjewel!
Als je eruit ziet zoals op je biopic, dank jou welTeddy schreef op donderdag 21 september 2023 @ 16:41:
@Glaanie jij verdient een digitaal kusje! -X- Dankjewel!
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.