Facebook account gehackt, herstelservice geeft error

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick_S
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23-04 23:26

Nick_S

++?????++ Out of Cheese Error

Topicstarter
Helaas is mijn facebook account gehackt. Ik zou hier graag weer toegang toe krijgen, maar helaas werkt het systeem niet mee.

Ik krijg een scherm met:
Ik heb geen toegang meer tot mijn aanmeldgegevens
Wat je moet doen als je geen toegang hebt tot het telefoonnummer of e-mailadres van dit account.

Geef aan hoe we je kunnen bereiken
Stel een nieuw e-mailadres voor aanmelding in.

Bevestig dat jij het bent
Dit voorkomt dat iemand anders zich kan aanmelden.
Wacht op ons bericht
We sturen een e-mail met de laatste stap om weer toegang te krijgen tot Facebook.
De eerste keer kreeg ik inderdaad op mijn e-mail adres een code. Deze heb ik ingevoerd en ik moet nu m'n id-bewijs insturen.

Helaas kom ik hierna op een pagina met:
Bevestig dat jij het bent
Kies een methode om ons te laten zien dat dit account echt van jou is. We kunnen je vragen om meerdere methodes te voltooien.
Hier staat 1 knop om je ID te uploaden, maar als ik daar op klik kom ik op een pagina met:
Deze pagina is niet beschikbaar
De link waarop je hebt geklikt, is mogelijk buiten werking of de pagina is verwijderd.
Weet iemand hoe ik met Facebook in contact kan komen om dit op te lossen? _/-\o_

'Nae King! Nae quin! Nae Laird! Nae master! We willna' be fooled agin!'

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick_S
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23-04 23:26

Nick_S

++?????++ Out of Cheese Error

Topicstarter
Helaas kom ik ook daar niet verder bij de stap om mijn id kaart op te sturen. Daarbij krijg ik weer die foutmelding uit de openingspost.

Ik heb ze maar gemaild met hoop op het beste.

'Nae King! Nae quin! Nae Laird! Nae master! We willna' be fooled agin!'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rogierduin
  • Registratie: Juli 2023
  • Laatst online: 03-07-2023
Hi Nick,

Ik heb hetzelfde probleem. Heb je al antwoord van Facebook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mindscan
  • Laatst online: 05-07-2023
Hi, zelfde probleem, zaterdag gehackt. Een pagina kan je weer aanmaken maar had veel contacten en erger ook muziekband pagina's die ik beheer en niet langer kan bewerken. Ik heb ook alles geprobeerd, de laatste methode zond inderdaad ook een code naar een alternatief mail adres. Dan krijg je inderdaad een pagina waarin ze vragen je ID up te loaden. Als je daarop klikt ga je naar een dode pagina en je zit dus letterlijk vast bij deze laatste methode. Ik heb mails gestuurd naar FB ook op hun Twitter maar die gasten reageren gewoon niet. Waarschijnlijk krijgen ze duizenden dergelijke vragen per dag. Hun security of support trekt op geen bal. De hacker gebruikt nu mijn profiel als "Robert Downey Jr.", en waarom ons hacken, hebben ze buiten contacten die je zo ook wel vindt, niets aan, maar ze maken ons leven wel een hel. Ik ga vandaag ook klacht indienen, identiteit diefstal. Laat ons elkaar op de hoogte houden mocht het iemand toch nog lukken of antwoord gekregen heeft van FB.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ardana
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:05

Ardana

Moderator General Chat

Mens

Schopje naar CSA.

Steun het recht op abortus, teken de petitie! My Voice, My Choice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J84
  • Laatst online: 13-08-2023

J84

Heeft iemand al iets bereikt hierin toevallig?
Ik ben gehackt. Mailadres en telefoonnummer zijn gewijzigd. Iets uit de Emiraten. Maar al doorloop ik alle stappen, ik krijg hier de foutmelding die hierboven ook al staat. Om moedeloos van te worden. Zowel persoonlijk als zakelijk heeft dit behoorlijk veel impact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g.neeft
  • Laatst online: 27-07-2023
Hier hetzelfde probleem. Zaterdag gehackt. Iemand heeft toegang gekregen, mailadres toegevoegd, mijn mailadres verwijderd, telefoonnummer verwijderd.
Daar heb ik mails van gekregen met een link Dit was ik niet.
Maar dan kom je in een loop terecht. De pagina van een ID uploaden is niet meer beschikbaar.

Geen idee meer hoe verder.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zenomyscus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 20:05
Ligt het aan mij of zijn er ineens een hoop slachtoffers? Is er ergens data uitgelekt wat nu misbruikt wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g.neeft
@Zenomyscus daar lijkt het wel op.
Naar welk mailadres hebben jullie gemaild?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J84

J84

Ik heb niet gemaild. Volgens mij kan dat niet eens. Wel het ‘stappenplan’ van Facebook doorlopen. Maar dat loopt dus vast.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 02:09

g0tanks

Moderator CSA
En ik verhuis het door naar IH. :)

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g.neeft
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qg4UBk4xiPJcuSxVIhnXhKY2pyc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/KTAroR30yugSpJeONxDekF07.png?f=fotoalbum_large

Ik krijg nu deze reactie. Helemaal mooi! Iemand anders hackt je, veranderd alles en zodra je probeert jezelf te identificeren val je in een loop. Na herhaaldelijk proberen krijg je te horen dat je misbruik maakt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J84

J84

Ik heb via andere wegen bij Facebook contact opgenomen en het enige dat ze dan, ondanks mijn werkelijk complete uitleg met screenshots en al, doen is de link sturen die dus níet werkt.

Wat ís dit voor bedrijf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arn0uDz
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21:26
Zenomyscus schreef op maandag 10 juli 2023 @ 18:02:
Ligt het aan mij of zijn er ineens een hoop slachtoffers? Is er ergens data uitgelekt wat nu misbruikt wordt?
Volgens mij heeft deze topic titel er gewoon voor gezorgd dat het een hit is op Google, want als je kijkt naar de accounts die ook aangeven dat ze zijn gehackt dan zijn het allemaal nieuwe accounts.

Ze zoeken dus op Google naar Facebook account gehackt, komen op deze topic uit en maken een account aan en reageren dat het hun ook is overkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J84

J84

Klopt. Nieuw hier. ;-) Qua forum dan.
Want dit gehackt zijn is kak. Maar goed, niemand heeft de oplossing blijkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aminata
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 22-07-2023
Hier hetzelfde, alles werd gewijzigd, naam, mail, gsm..

Hun beveiligingsmails doen geen zak uit. Via faq kom je idd in een loop terecht. Rapporteren via vrienden haalt geen zak uit. Mailen naar andere diensten van fb haalt ook niks uit.

Testaankoop kan je ook niet helpen.

Straf dat wanneer op 1u tijd al je gegevens aangepast worden ze dat bij fb NORMAAL vinden ?!

Bij Apple gaat er bv wel een belletje rinkelen

Er hangen ook zoveel apps ( qua inlog) en vooruitgang in spelletjes aan vast.

Echt schandalig eigenlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macreetsj
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 14-04 17:06
Heeft er iemand nog updates of recente ervaringen (of beter: oplossingen).hiermee?

Hier ook een gehackt account. Binnen twee minuten, s ochtends vroeg, is mijn account overgenomen en zijn mijn gegevens verwijderd (omgeving Las Vegas). Toen ik dat een uur later merkte, was het te laat.

Het account is dus al langer gehackt, maar omdat alle meldingen bij FB niets opleverden en er ook niets gebeurde op het account, heb ik het op een gegeven moment noodgedwongen laten rusten. Tot enkele dagen terug mijn gehackte account actief is geworden en misbruikt wordt voor het verspreiden van seksueel getinte reels waarin een (te) jong meisje figureert. Maar ook nu reageert FB nergens op.Ik heb een afspraak bij de politie om aangifte te doen, maar wat zijn eigenlijk nog meer de opties? Hoe krijg je het account terug - of anders: hoe krijg je het account weg? Dat laatste is ook prima wat mij betreft. Tips zijn welkom..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:56

nelizmastr

Goed wies kapot

macreetsj schreef op maandag 13 november 2023 @ 21:48:
Heeft er iemand nog updates of recente ervaringen (of beter: oplossingen).hiermee?

Hier ook een gehackt account. Binnen twee minuten, s ochtends vroeg, is mijn account overgenomen en zijn mijn gegevens verwijderd (omgeving Las Vegas). Toen ik dat een uur later merkte, was het te laat.
Zeker ook geen MFA ingesteld? Dat is anno 2023 wel een harde eis met hoe makkelijk wachtwoorden gekraakt worden en hoe slordig de gemiddelde mens omgaat met hergebruik ervan.

Zoals aangegeven kun je alleen via de support formulieren van Facebook verder. Er zit geen mens achter hun systemen en er is geen telefonische bereikbaarheid.

M.a.w. als het via hun supportpagina’s niet werkt is je account eigenlijk verloren.

I reject your reality and substitute my own

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Activate
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20-04 11:54
Hier nu ook hetzelfde probleem kom er helaas niet verder mee, iemand het ooit kunnen oplossen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:25

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Activate schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 10:59:
Hier nu ook hetzelfde probleem kom er helaas niet verder mee, iemand het ooit kunnen oplossen?
Hier al naar gekeken?

☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Activate
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20-04 11:54
Dank je voor je link, deze heb ik al geprobeerd,met deze kom ik ook helaas ook niet verder

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SVGyVCK6PhqkIdVSNZn7Rmj4ow4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/RKEgjHUY51neZy7rjKqsCJnM.png?f=fotoalbum_large

Dit is de melding die ik krijg via de link.

[ Voor 68% gewijzigd door Activate op 02-04-2024 15:35 ]

Pagina: 1