Autoschade

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcus1992
  • Registratie: Juni 2023
  • Laatst online: 11-07-2023
Hallo,

Deze week is er iemand met 70 km op mijn geparkeerde auto gereden. Hierbij is er flinke schade. De reparateur heeft nog geen tijd gehad voor analyse maar wat denken jullie als je de schade ziet?

Total los of nog te maken?

Auto heeft voorwielaandrijving en dus de plek waar zij in gevlogen is heeft dus de volledige lading gekregen. Ik verwacht zelf meer interne schade maar wellicht valt het mee

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/naAZaGf8W8HhgdznzVhXI0iwf9Y=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xtkz9BWZJQi8TVeEFUJnz5Nv.jpg?f=fotoalbum_large

Natuurlijk kan de expert van pas echt oordelen maar wat denken jullie op eerste gezicht

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12:11

Vos

AFCA

Heb je ook voertuig informatie of de dagwaarde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcus1992
Golf 6, dagwaarde rond de 6000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
deur, zijpaneel, spiegel, bumper en koplamp
Die prijzen kan je zelf opzoeken op de 2de hands markt

spuiten 200 euro per deel (zwart kwa belasting)

het probleem is je ophanging, de bevestigingspunten.
Hebben die een goede optater gehad, en kapot dan heeft je as ook een optater gehad.
En volgens die logica je bak.

maar dat zijn dingen die je pas gaat zien wanneer de auto op een brug staat.

[ Voor 4% gewijzigd door jack zomer op 30-06-2023 23:39 ]

The problem with communication is the illusion it has taken place.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcus1992
Ja het chasin lijkt het nog gehouden te hebben, maar ben bang dat als iemand met 70 recht op je belangrijke punt inrijdt en dus een volle klap heeft gehad dat er achter de kappen nog wat gevonden gaat worden

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MLLL
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 05:57

MLLL

Palm Treo 650

Heb je er nog een stukje mee gereden na die aanrijding?
Daar kun je al veel aan merken of er iets loos is met de wielophanging en aandrijving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moffin
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14-09 10:30
@Marcus1992 , wat wil je zelf mbt de auto?

Hierbij nog even een optie ter overweging voor de grootste kostenbesparing:

Bij onderdelenlijn kan je makkelijk tweedehands onderdelen krijgen op kleur. Scheelt je spuitwerk.
Moet je wel een avondje willen schroeven.
Er zijn ook herstelbedrijven die 'Groen' repareren met tweedehands onderdelen.

[ pvoutput | 5760 wp @ O 45° - Z 10° - W 45°]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsalex
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Is economisch al totalloss dus heeft geen zin om te repareren. Er is aardig wat plaatwerk en spuiten (motorkap/spiegel/deur/zijscherm/bumper misschien), etc. nodig om de auto weer op te knappen. Ik denk dat het een enkeltje richting Afrika gaat worden. Of je wilt hetzelfde nog gaan doen.
Een Golf 6 levert niet veel meer op, er staat toevallig een schadeauto met "lichte" schade zoals radiateur en paar deukjes en dan praat je over nog geen € 3.000.

Ik weet nog de schade van mijn oude (Sl)Opel Astra na een trekhaak te hebben gezien. Was ook zo € 6.000. Je verkijkt je zo erop.

[ Voor 22% gewijzigd door itsalex op 01-07-2023 00:01 ]

I hit the CTRL key, but I'm still not in control!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheGhostInc
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Verzekeringstechnisch gaat deze wel naar total loss.
Een reparateur voor een verzekering gaat uit van nieuw prijzen voor onderdelen en spuitwerk met eventueel extra spuiten om kleurverschillen weg te krijgen.

Maar deze gaat wel weer op de weg komen als er technisch niet teveel kapot is gegaan. Haal op de sloop de juiste kleur onderdelen en hij kan vlot weer de weg op, en anders een keertje spuiten.
Voorbeeldje:
Scherm rechts-voor 60 euro
https://www.onderdelenlij...oor/onderdeelid/16344996/
Deur 100 euro
https://www.onderdelenlij...oor/onderdeelid/18010170/

Maar voor de verzekering kan dit niet. 1 lipje afgebroken bij je voorlamp -> nieuwe unit, 1 krasje op het plastic van de spiegel -> nieuwe spiegel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thejoker80
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

thejoker80

leuk hè?

TheGhostInc schreef op zaterdag 1 juli 2023 @ 00:18:

Maar voor de verzekering kan dit niet. 1 lipje afgebroken bij je voorlamp -> nieuwe unit, 1 krasje op het plastic van de spiegel -> nieuwe spiegel.
Ik denk dat de panelen hierboven niet te redden zijn maar uit recente ervaring weet ik dat (hele flinke) krassen niet meer reden zijn tot vervanging van een paneel. Deuken wellicht wel, dat weet ik niet.

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• HerZon
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Als iemand met 70 km/h op deze auto zou zijn gereden, dan had je veel meer schade gehad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yaksa
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 14:58
HerZon schreef op zaterdag 1 juli 2023 @ 07:24:
Als iemand met 70 km/h op deze auto zou zijn gereden, dan had je veel meer schade gehad.
2CV misschien? :+

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheGhostInc
  • Niet online
thejoker80 schreef op zaterdag 1 juli 2023 @ 07:15:
[...]

Ik denk dat de panelen hierboven niet te redden zijn maar uit recente ervaring weet ik dat (hele flinke) krassen niet meer reden zijn tot vervanging van een paneel. Deuken wellicht wel, dat weet ik niet.
Klopt, maar als je zelf iets wilt fixen is soms een nieuw sloop onderdeel in de juiste kleur voordeliger/handiger.
Zeker kleinere onderdelen, zoals een spiegel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

De schade valt enorm mee zo te zien, dit is prima te repareren. Zelf ook dergelijke schade gehad bij een Polo 6R, uiteindelijk viel het daarbij prima mee, maar wat @HerZon ook zegt: had iemand écht 70km/u gereden, dan had de schade groter moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheGhostInc
  • Niet online
Ligt eraan hoeveel snelheid er na de crash nog over was. De andere auto kan weer doorgeschoten/geslingerd zijn.
En vergis je niet, het paneel boven het wiel is tot de steunbalk plat. De andere auto is waarschijnlijk iets omhoog geschoten door het wiel, en de meeste energie is op de steunbalk los gegaan.

De auto kan dan ook krom of ontzet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corporalnl
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 14:29
Het zal wel te repareren zijn, kosten zullen rond wel zeker boven de 4000 zijn. ( mits het alleen cosmetisch is )

Ik had vele malen lichtere schade in 2021. ( schade door parkeren ) en daar was ik 1000 al voor kwijt.
Spuitwerk was 219. Arbeid was 550.

Arbeid zal dan de meeste kosten zijn. Maar wacht eerst het rapport maar af.

Onderstaande foto is niet de schade en andere auto maar wel vergelijkbaar. ( deze is zelfs zwaarder )

https://static.autoblog.nl/images/wp2016/Schade.jpg

[ Voor 25% gewijzigd door corporalnl op 01-07-2023 08:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14:16
Zit dat voorwiel nog helemaal vast? Ik verwacht ook dat die voor de verzekering total loss is. Uiteindelijk zal die wel door een schimmig schadebedrijf worden opgekocht en worden verkocht alsof die van een oud omaatje is geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:37

Yucon

*broem*

Het staat of valt met die ophanging. Als een veerpoot of draagarm kapot is dan is het ook nog wel te overzien, maar als de plekken waar ze aan de carrosserie vast zitten ook beschadigd zijn wordt het een lastig verhaal. Al zit dat wel vrij flexibel vast met lagers en rubbers dus dat vangt de klap ook al op.

[ Voor 3% gewijzigd door Yucon op 01-07-2023 08:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14:48
CH4OS schreef op zaterdag 1 juli 2023 @ 08:03:
De schade valt enorm mee zo te zien, dit is prima te repareren. Zelf ook dergelijke schade gehad bij een Polo 6R, uiteindelijk viel het daarbij prima mee, maar wat @HerZon ook zegt: had iemand écht 70km/u gereden, dan had de schade groter moeten zijn.
Valt mee? Gezien de diepte van de impact bij het zijpaneel heeft de band een flink klap gehad. Ik zou niet raar opkijken als er eea aan de ophanging kapot is en met wat pech heeft de aandrijving ook een klap gehad.

Dus idd, rijd hij nog? Kun je nog sturen?

https://wren.co/join/Devian

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yucon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:37

Yucon

*broem*

Devian schreef op zaterdag 1 juli 2023 @ 08:55:
[...]

Valt mee? Gezien de diepte van de impact bij het zijpaneel heeft de band een flink klap gehad. Ik zou niet raar opkijken als er eea aan de ophanging kapot is en met wat pech heeft de aandrijving ook een klap gehad.

Dus idd, rijd hij nog? Kun je nog sturen?
Het is een beetje speculeren, maar met een klap in de lengterichting is de kans op schade aan de bak een stuk kleiner dan wanneer hij er dwars op gekomen zou zijn. Daarnaast is voordat je schade aan de aandrijving hebt de ophanging zelf al zo beschadigd dat het allemaal ook niet meer veel uitmaakt.

Wat betreft dat zijpaneel ben ik ook wel benieuwd. Het lijkt niet alsof dit een gewone personenauto was die met de bumper deze schade heeft veroorzaakt. Hoe krijgt iemand zoiets voor elkaar TS? Was het een jeep ofzo?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 07:23
ligt eraan met welk vervoersmiddel dat lees ik niet kan net zo goed een wielrenner zijn geweest :9

de auto is Total los btw

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• ramrodwillem
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14:37
Dom onderwerp en vraag, met antwoorden waar je niets aan hebt. Gewoon afwachten wat de expert zegt. Is op een foto werkelijk niets van te zeggen of een conclusie uit te trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertus
  • Niet online
Ik zou het lekker laten uitzoeken door de verzekering. Niet lullen met 2e hands onderdelen en zwart werk zoals hierboven word geroepen, maar lekker de verzekering en de schadeboer het samen laten oplossen. Als het allemaal akkoord is krijg je weer een prima Golf terug.

Heeft ook een computer!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erazher
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 02-08 21:50
ramrodwillem schreef op zaterdag 1 juli 2023 @ 09:58:
Dom onderwerp en vraag, met antwoorden waar je niets aan hebt. Gewoon afwachten wat de expert zegt. Is op een foto werkelijk niets van te zeggen of een conclusie uit te trekken.
Offtopic, weet ik maar hier ben ik wel neidig over.

Domme vragen bestaan niet, vragen naar informatie hoe simpel of algemeen het lijkt is juist goed.
Iemand probeert dan te leren en zich open te stellen en toe te geven dat hij/zij die informatie niet heeft.
Alleen domme opmerkingen bestaan, zoals die van jou.

TS wil gewoon informatie en ja het is mogelijk om een schatting van de schade te krijgen uit ervaringen van anderen. Ook is het alleen de oppervallige schade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jack zomer
  • Niet online
Bertus schreef op zaterdag 1 juli 2023 @ 10:21:
Ik zou het lekker laten uitzoeken door de verzekering. Niet lullen met 2e hands onderdelen en zwart werk zoals hierboven word geroepen, maar lekker de verzekering en de schadeboer het samen laten oplossen. Als het allemaal akkoord is krijg je weer een prima Golf terug.
Of niet. Omdat de kosten van reparatie hoger zijn dan waarde van auto.
In dat geval zijn 2de hands plaatonderdelen een prima oplossing mits de ophanging punten van de draagarm en steekas en bak het hebben overleefd

En dat kan snel, bumper achterklep en zijpaneel leverde de tegenpartij een rekening op van 5k in mijn geval. Zachte kop staart, geen ophangpunten kapot.

[ Voor 13% gewijzigd door jack zomer op 01-07-2023 10:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bertus
  • Niet online
jack zomer schreef op zaterdag 1 juli 2023 @ 10:29:
[...]

Of niet. Omdat de kosten hoger zijn dan waarde.
In dat geval zijn 2de hands plaatonderdelen een prima oplossing mits de ophanging punten van de draagarm en steekas en bak het hebben overleefd
Dan zul je een x hoeveelheid aan waarde uitgekeerd krijgen en kun je iets vergelijkbaars halen. Zou er niet teveel moeite aan besteden.

Heeft ook een computer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jack zomer
  • Niet online
Bertus schreef op zaterdag 1 juli 2023 @ 10:30:
[...]

Dan zul je een x hoeveelheid aan waarde uitgekeerd krijgen en kun je iets vergelijkbaars halen. Zou er niet teveel moeite aan besteden.
Ja dan is de vraag kan je dat vinden voor het geld dat je krijgt.

Informeren kan nooit kwaad en kijken naar de verschillende opties ook niet. Maar 1 ding wat zeker is, ding moet op de brug om eventuele verder schades te kunnen vinden. Dat is stap 1.
ramrodwillem schreef op zaterdag 1 juli 2023 @ 09:58:
Dom onderwerp en vraag, met antwoorden waar je niets aan hebt.
Klik weg, loguit. ga weg....
Domme vragen bestaan niet, opties bekijken op haalbaarheid is nooit verkeerd.

[ Voor 22% gewijzigd door jack zomer op 01-07-2023 10:35 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• FabianGTI
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 13:46
Ik voorzie een topic van pagina’s lang met allerlei onderwerpen en een TS die amper meer reageert (account voor deze vraag gemaakt). :+

Voor ons in met één foto natuurlijk niet uit te sluiten wat er allemaal kapot is, maar gezien de stijgingen in prijzen kan ik vrijwel met zekerheid zeggen dat de schade expert de auto economisch totalloss is.
Of je hem dan nog wil laten maken met slooponderdelen of wil kijken naar een andere auto is dan geheel aan jou, het een en ander zal er ook aan liggen hoe de auto verzekerd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Part
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-09 19:37

Part

Helemaal niets.....

Schade ziet er bijzonder uit.
Niet heel veel krassen, schade zit erg hoog, veel vuil en een deuk in de velg alsof deze een stoeprand heeft geraakt.
TS: Heb je toevallig een foto van de andere auto?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oon
  • Registratie: Juni 2019
  • Niet online

Oon

jack zomer schreef op zaterdag 1 juli 2023 @ 10:29:
[...]

Of niet. Omdat de kosten van reparatie hoger zijn dan waarde van auto.

En dat kan snel, bumper achterklep en zijpaneel leverde de tegenpartij een rekening op van 5k in mijn geval. Zachte kop staart, geen ophangpunten kapot.
Daar heb je toch verzekering voor? Die sturen een schade expert langs voor een rapport, als de kosten meer zijn dan de dagwaarde dan wordt hij gewoon afgeschreven en krijg je geld ipv een gerepareerde auto.
Voor 6k kun je best een mooie tweedehands auto vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jack zomer
  • Niet online
Oon schreef op zaterdag 1 juli 2023 @ 11:27:
[...]

Die sturen een schade expert langs voor een rapport,
Die heeft nog geen tijd. Dus vraagt ts hier wat input.
En er zijn gewoon verschillende richtingen die je in zou kunnen slaan.

Als mijn 3de auto schade zou hebben gehad, dan was hij gezien de leeftijd economische total geweest, en aangezien ik gek was van dat gebakje zou ik hem zelf met 2de hands onderdelen gemaakt hebben.

Als dit een 14 in een dozijn auto is voor ts. Dan is er ook wat voor te zeggen om naar een vervanger te kijken. Weet wel dat de prijzen iets hoger liggen dan zeg 5 jaar geleden.. maar er zijn genoeg autos te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcus1992
Dankjewel allemaal voor de reacties, nee deze heeft niet meer gereden, de band op de velg is helemaal kapot ontploft. De auto van de tegenpartij is zelf langs de auto afgeschoten en op de zijkant geland. Was het 70 ik weet het niet 100% maar op camera beelden lijkt het minsten 60 /70.

Als ze gaan repareren is het sowieso via de schadereparateur van mijn verzekering. Dit gaat mijn tegenpartijs verzekering mooi betalen.

Zoals de meeste al zeggen als die op de brug komt weten we meer wat er onder de kap is gebeurd

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Marcus1992
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/u4z08nku1yFYdRiEQuGrn3vgw6Q=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pbvd0ZgtoRM1G1kbs7HaqrHv.jpg?f=fotoalbum_large

Hier is trouwens een foto van hoe de andere auto na contact van mijn auto op de zijkant is gekomen, redelijk knappe prestatie in een woonwijk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HerZon
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Je voorwielen lijken niet meer in 1 lijn te staan. Dat omkiepen komt omdat hij 'via jouw voorwiel' omhoog is gereden.
Op camera's lijkt het al snel harder dan het in werkelijkheid is.

[ Voor 22% gewijzigd door HerZon op 01-07-2023 18:39 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• XelaRetak
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 13:00
Marcus1992 schreef op zaterdag 1 juli 2023 @ 12:39:
[Afbeelding]

Hier is trouwens een foto van hoe de andere auto na contact van mijn auto op de zijkant is gekomen, redelijk knappe prestatie in een woonwijk
Met 70km/u had die auto veel verder weg gelegen. Dit zal op punt van inslag zo'n 30kmh zijn geweest. Maakt verder ook niets uit, die golf gaat economisch total loss.

Die kan je binnenkort op schadeautos.nl terugkopen :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Sta je zelf niet te dicht in op de kruising geparkeerd?

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14:08

SomerenV

It's something!

ZeRoC00L schreef op zaterdag 1 juli 2023 @ 19:13:
Eerst stond ie 5 meter verder naar voren O-) Maar wel bijzonder hoe zoiets heeft kunnen gebeuren. Lijkt me overigens sterk dat de wagen niet (economisch) total loss zou zijn. Een dagwaarde van 6.000 euro is niet heel veel en reparatiekosten lopen vaak vlotjes op.

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dean Martin
  • Registratie: Augustus 2021
  • Niet online
ZeRoC00L schreef op zaterdag 1 juli 2023 @ 19:13:
En op de stoep.

The best is yet to come

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcus1992
Nee mijn auto stond zeker nog 3/4 meter naar voren en niet op de stoep , dat is allemaal door inslag gebeurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcel Br
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 14:52
DIe info zou ik de volgende keer direct melden in de eerste post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15:00
Marcus1992 schreef op zondag 2 juli 2023 @ 18:58:
Nee mijn auto stond zeker nog 3/4 meter naar voren en niet op de stoep , dat is allemaal door inslag gebeurd
Dan is de kans groot dat je wielen niet meer recht ten opzichte van elkaar staan. Je krijgt een klap tegen de zijkant terwijl je wiel tegen de stoep wordt gedrukt. Je kunt geluk hebben, maar meestal levert dat schade aan de ophanging op. Het zou me dan ook verbazen als deze niet economisch total-loss is.

[removed]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:42

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Ik zie meer dan de dagwaarde aan schade. Losse voorbumper, nieuwe deur en zijscherm plus op kleur spuiten en uitwaaieren zit je inclusief uren al heel snel boven de 3000 euro. En dat is als er niks structureels aan de hand is. Als ze de boel ook nog moeten uitrichten qua onderstel en kooi kun je het helemaal vergeten, da's nooit meer tegen dagwaarde veilig te maken.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkiFan
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:30
Alleen die spiegel bij VW is al tot dik 1000€, afhankelijk van de uitvoering. Gezien de klapper icm de dagwaarde, gaat dit vermoedelijk dik TL zijn.

Jurist in zijn vrije tijd, IT'er van beroep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeB2C
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13:54
No way dat die vw niet total loss is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wodkabuikje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12:28
JoeB2C schreef op maandag 3 juli 2023 @ 19:24:
No way dat die vw niet total loss is.
Idd. Nog even de stoep opgedrukt worden zal de auto niet leuk hebben gevonden vrees ik.

niet iedereen heeft een bierbuikje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcus1992
Ik denk dat ondertussen 95% van de mensen hem al TL heeft gegeven, enkeling blijft positief. Afwachten nu op de expert maar gelukkig hebben die het niet druk en geen vakantie dus krijg lekker snel de eind uitslag :’)

In ieder geval allemaal bedankt jullie mening te delen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onderling1987
  • Registratie: Mei 2022
  • Laatst online: 14:01
Ik zou de schade melden bij je eigen verzekeraar als je allrisk verzekerd bent en anders bij de WAM verzekeraar van de tegenpartij. Ik zou nooit kiezen voor 2e hands onderdelen als een andere partij aansprakelij k is. Je auto wordt dan altijd minder waard. Laat de verzekering maar een expertise laten uitvoeren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Freakie1NL
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12:48

Freakie1NL

Grote Baas

Marcel Br schreef op maandag 3 juli 2023 @ 13:33:
DIe info zou ik de volgende keer direct melden in de eerste post.
Want, alsof dat ook maar enigszins relevant is. :? 8)7

Moet TS ook gaan vermelden wat hij die avond gegeten heeft?

11*310 WP (3410) op ZO (~140°) @ ~41° hoek , Growatt 3000 MTL-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

Als de auto zijwaarts de stoeprand over geduwd is, heeft de wielophanging aan de andere kant dan niet ook schade/ verbuigingen etc?

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Dit is 100% zeker een economische total-loss.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Die lijkt me ook total loss, dat zou ik zelf ook het liefste hebben denk ik als het mijn auto was en die zag er zo uit.

Wil je hem gerepareerd hebben? Ik denk dat hij anders geexporteerd wordt naar een land waar ze hem goedkoper kunnen herstellen (of gebruikt voor onderdelen).

[ Voor 29% gewijzigd door Marzman op 07-07-2023 09:43 ]

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Marcel Br
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 14:52
Freakie1NL schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 09:26:
[...]

Want, alsof dat ook maar enigszins relevant is. :? 8)7

Moet TS ook gaan vermelden wat hij die avond gegeten heeft?
De auto is TIJDENS DE AANRIJDING meters verplaatsT. Ja, dat is relevant.
Pagina: 1