Mijn vriendin woont naast mij, gezien ik zelden thuis ben heeft mijn vriendin mij aangeboden mee te liften op haar internet. Kan ik mijn router draadloos via haar internet verbinden?
Als jou router WiFi mogelijkheden heeft is dat mogelijkWarchazz schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 17:44:
Mijn vriendin woont naast mij, gezien ik zelden thuis ben heeft mijn vriendin mij aangeboden mee te liften op haar internet. Kan ik mijn router draadloos via haar internet verbinden?
Dat heeft die maar heb ik dan nog wel een beetje snelheid? of is het door de wifi en de tussenmuur een compleet drama?saaltink schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 17:46:
[...]
Als jou router WiFi mogelijkheden heeft is dat mogelijk
Dat je router WiFi heeft wil dat niet zeggen dat 'ie ook WiFi client / repeater kan zijn. Begin eens met aan te geven over welke apparatuur we het hebben. Merk en type.
Verder ga je geheid geen fantastische snelheden halen en anders wel geheid regelmatig gedoe of "dropouts" tenzij je investeert in "prosumer" spul. Dan kun je beter een kabeltje trekken.
Verder ga je geheid geen fantastische snelheden halen en anders wel geheid regelmatig gedoe of "dropouts" tenzij je investeert in "prosumer" spul. Dan kun je beter een kabeltje trekken.
[ Voor 15% gewijzigd door RobIII op 30-06-2023 18:50 ]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
Dat kan ik vanaf mijn eigen bank heel moeilijk inschatten.Warchazz schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 17:57:
[...]
Dat heeft die maar heb ik dan nog wel een beetje snelheid? of is het door de wifi en de tussenmuur een compleet drama?
Hoeveel snelheid heb je met je telefoon in jou huis als je in verbinding staat met de modem van je vriendin.
Als je met je telefoon al weinig of geen bereik hebt gaat het een moeilijk verhaal worden.
Goed idee, dat ga ik testen.saaltink schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 18:02:
[...]
Dat kan ik vanaf mijn eigen bank heel moeilijk inschatten.
Hoeveel snelheid heb je met je telefoon in jou huis als je in verbinding staat met de modem van je vriendin.
Als je met je telefoon al weinig of geen bereik hebt gaat het een moeilijk verhaal worden.
dankjewel!
Ik weet niet of je router een wifi verbinding kan herverdelen als zijnde een router, maar als je je router ook kunt instellen als wifi extender of repeater dan ben je misschien ook al waar je zijn wil.
Exacte type (merk+model + indien van toepassing revisie (v x.x)) van je router en van je telefoon is ook handig om te weten wat mogelijk is en hoe de prestaties die je met je telefoon haalt te vertalen naar wat je evt met je router zou kunnen verwachten.
Overigens is Overige Hardware bedoeld voor hardwarevragen die nergens anders op GoT thuishoren. Dit is een netwerkvraag en daarvoor hebben we Netwerken. Ik verplaats even.
Move OH -> NT
[ Voor 18% gewijzigd door dion_b op 03-07-2023 13:43 ]
Oslik blyat! Oslik!
Pagina: 1