Goedendag, ter introductie: ik ben een leek qua terminologie, en ook betreffende de juiste handelingen direct goed uit te voeren.
Daarom zou ik graag advies willen of mijn idee mogelijk is, en zo ja: hoe.
Al jaren heb ik internet en vaste telefonie bij XS4ALL. Mijn mobiel heb ik bij KPN.
Ik heb een FRITZBOX 7590. Mijn mobiel is een S22+. En mijn vaste telefoon is een Gigaset A400A.
De hand moet op de knip: daarom heb ik mijn tv-abonnement opgezegd.
Ook wil ik de vaste telefonie opzeggen.
Het bellen met de Gigasets is wel heel erg fijn, ik ben geen jonkie meer.
Mijn vragen: is het mogelijk om mijn mobiele nummer via de Fritzbox te koppelen aan de Gigasets, zodat ik die voor in- en uitgaande gesprekken kan gebruiken als ik thuis ben allicht? En blijft mijn mobiel dan continu bruikbaar, zodat ik geen handelingen hoef te verrichten als ik het huis verlaat?
En als dat mogelijk is, wat is dan het stappenplan?
Bij XS4ALL die ik erover heb gebeld, kwam het nogal voorspelbare antwoord: ‘u kunt uw telefoon doorschakelen’. Ja, dat weet ik. En als ik mijn vaste lijn opzeg, scheelt dat jullie €210 per jaar.
En als het niet mogelijk is, verneem ik dat graag.
Bij voorbaat dank voor het meedenken.
Daarom zou ik graag advies willen of mijn idee mogelijk is, en zo ja: hoe.
Al jaren heb ik internet en vaste telefonie bij XS4ALL. Mijn mobiel heb ik bij KPN.
Ik heb een FRITZBOX 7590. Mijn mobiel is een S22+. En mijn vaste telefoon is een Gigaset A400A.
De hand moet op de knip: daarom heb ik mijn tv-abonnement opgezegd.
Ook wil ik de vaste telefonie opzeggen.
Het bellen met de Gigasets is wel heel erg fijn, ik ben geen jonkie meer.
Mijn vragen: is het mogelijk om mijn mobiele nummer via de Fritzbox te koppelen aan de Gigasets, zodat ik die voor in- en uitgaande gesprekken kan gebruiken als ik thuis ben allicht? En blijft mijn mobiel dan continu bruikbaar, zodat ik geen handelingen hoef te verrichten als ik het huis verlaat?
En als dat mogelijk is, wat is dan het stappenplan?
Bij XS4ALL die ik erover heb gebeld, kwam het nogal voorspelbare antwoord: ‘u kunt uw telefoon doorschakelen’. Ja, dat weet ik. En als ik mijn vaste lijn opzeg, scheelt dat jullie €210 per jaar.
En als het niet mogelijk is, verneem ik dat graag.
Bij voorbaat dank voor het meedenken.