Peerless Assassin 120

Pagina: 1
Acties:
  • 491 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macley
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 19-09 13:52
Is het mogelijk om voor de Peerless Assassin 120 deze winkel toe te voegen, gezien het wel voorradig is (zelfs van de officiële verkoper hunzelf)?

https://www.amazon.nl/The...amafdekking/dp/B0B535ZLSV

Ik heb de ventilator nagelopen met wat op tweakers staat, maar ben vrijwel zeker dat dit de juiste is. Mocht dit niet zo zijn begrijp ik waarom deze winkel niet in de pricewatch staat van het product :).

Alvast een fijn weekend!

Beste antwoord (via Macley op 30-06-2023 14:28)

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:28

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

@Macley Helaas heeft Amazon er voor gekozen om dit product niet in hun productfeed op te nemen. Ik heb wel voor de zekerheid de SKU die op de shoppagina staat erbij gezet, dus misschien dat ze nog van gedachten veranderen en ze deze toch in de feed zetten: uitvoering: Thermalright Peerless Assassin 120 Wit

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• Glaanie

Glaanie

@Macley Helaas heeft Amazon er voor gekozen om dit product niet in hun productfeed op te nemen. Ik heb wel voor de zekerheid de SKU die op de shoppagina staat erbij gezet, dus misschien dat ze nog van gedachten veranderen en ze deze toch in de feed zetten: uitvoering: Thermalright Peerless Assassin 120 Wit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macley
Hey Glaanie,

Dankjewel voor de zeer snelle en fijne reactie! (zeker op een vrijdag middag!)
Jammer van Amazon, maar dat verklaart waarom de andere Thermalright PA's ook geen prijs hebben.

Laten we het hopen dat ze het aanpassen :)

Prettig weekend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macley
Vraagje
Is het mogelijk dat ik navraag bij Amazon of ze dit kunnen toevoegen aan hun product feed?
En wat is precies hun product feed in deze context?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie

Glaanie

@Macley Dat kan je zeker doen ja :) Wij lezen van elke shop een productfeed uit die zij ons aanbieden, of in het geval van Amazon zijn er meerdere feeds. Daarin staat productinformatie, zoals naam, SKU/EAN-codes, levertijd, prijs etc. Deze informatie nemen wij dan weer op in de Pricewatch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macley
duidelijk! Zal ze een mailtje sturen en hoop dat ze het voor elkaar willen krijgen :)
Overigens, is het niet handiger om:
uitvoering: Thermalright Peerless Assassin 120
te vermelden als variant bij:
uitvoering: Thermalright Peerless Assassin 120 Zwart (en de witte neef)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macley
M.b.t. de product feed, is dit iets wat amazon moet oplossen of de verkoper(s) van b.v. deze link?
https://www.amazon.com.be...sin+120%2Caps%2C71&sr=8-7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie

Glaanie

@Macley Dit gaat allemaal via Amazon in principe. Misschien dat een verkoper kan aangeven liever niet te worden opgenomen in de product feed, dat weet ik niet. Maar de feeds worden door Amazon zelf geregeld.

Overigens is je tweede link van de Belgische Amazon. Dat is geen probleem voor ons, want we hebben zowel BE als NL, maar in de Pricewatch zie je niet beide shops tegelijk staan, dat is afhankelijk van je landinstelling (tandwieltje rechtsboven). Ik heb ook in de feeds van BE Amazon gekeken, helaas staan de Peerless koelers daar ook niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macley
ik heb ook een bericht gestuurd naar de verkoper, zal voornu afwachten zijn :)

Jammer dat ze het ook bij de belgische het niet hebben opgenomen
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.