ECCp - Linux versie

Pagina: 1
Acties:

• KoW
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-08-2022

KoW

Parse parsed te veel

Topicstarter
Onderstaand bericht heeft al twee keer in een DPCH gestaan, maar blijkbaar heeft niemand het opgemerkt.
Ik denk dat het beter is het ff als aparte thread te posten.

Ik weet dat eerder ook al eens iemand problemen had met de linux versie (MarcJ :? ). toen had iemand een oplossing.
Op zaterdag 01 september 2001 11:29 schreef Haranaka het volgende:
Ik had vrijdag in de hitparade al deze vraag gesteld maar toen kwam daar geen reactie op, misschien nu wel.

Ik kreeg de linux versie niet aan de praat. Ik had hem (eccp109-x86lCL.gz) gedownload van de eccp site. Maar ik ik kreeg hem niet uitgepakt :( met tar (tar zxvf ./eccp109-x86lCL.gz)

Toen dat dus niet wou heb ik de ongeteste versie gepakt (eccp109-127-3.tgz) die kreege ik wel uitgepakt. Maar die kreeg ik weer niet draaien (ik had ook erge haast)

Dus kan iemand me vertellen hoe ik het moet aanpakken?

Het gaat om een linux servertje, een celly 300@375. Maar hopelijk komt maandag middag de levering bij de pc boer binnen. Dan wordt hij gelijk opgedrade naar een tb 1GHz O+ . En ik koop er gelijk 2 van die dingen want mijn oude athlon had het in de zomer al begeven. Dus hopelijk vanaf maandag graast er 2 GHz extra mee aan eccp :). Naast de PIII 866 van mijn ouders.

• Ikarus
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Ikarus

Nerd 1e klas

Als het een .gz is en geen .tar.gz is dan moet je misschien gunzip gebruiken |:(

There are two major products that come out of Berkeley: LSD and UNIX.
We don't believe this to be a coincidence. -- Jeremy S. Anderson
In short: just say NO TO DRUGS, and maybe you won't end up like the Hurd people. -- Linus TorvaldsI

Verwijderd

Klinkt bekend... hak ik nie de linux-versie gedownload en richting MarcoTC gebrood? (eccp109-x86lCL.gz) :?

Heb die hier nog staan, dus make the call...

• _Gekkie_
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-03 18:27

_Gekkie_

And the cow said: Helloooooow?

kan toch gewoon:
code:
1
 gzip -d je-eccpbestand.tar.gz

dan hetvolgende
code:
1
 tar -xvf je-eccpbestand.tar

en klaar is kees?!?

Dan staat in de Readme.linux ofsow een hele duidelijke verdere uitleg! :)

Suc6

Gekkie is a proud member of TheBenny!

Verwijderd

'tar xvfz $file' gebruikt gelijk gzip...hoef je niet moeilijk te doen enzo :P

• Haranaka
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-05 19:25
KoW: bedankt voor het plaatsen van deze topic. Anders had ik het zelf morgen ofzo moeten doen :)
Maar vandaag heb ik net 2 dondervogels van 1 ghz gekocht dus ben nog even bezig met inbouwen, windows install, linux stratx even overzetten etc. Maar morgen bezig ik wel weer met vrisse moet :)

...

Verwijderd

Op maandag 03 september 2001 17:48 schreef TwwT_Unexplained het volgende:
'tar xvfz $file' gebruikt gelijk gzip...hoef je niet moeilijk te doen enzo :P
Maar dat werkt dus niet met een .gz file :P

• Marcj
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-05 16:38
Op maandag 03 september 2001 13:46 schreef KoW het volgende:
[..]
Ik weet dat eerder ook al eens iemand problemen had met de linux versie (MarcJ :? ). toen had iemand een oplossing.
[..]
Ik heb nog nooit de linux-versie gebruikt (ik heb nog geen linux), maar waarom wordt ik nou ineens gelinkt met ECCp? Ik heb alleen eens een andere client gemaakt (DPC-versie).
Ik doe zelf nu zelfs Genome@Home (flexen ;)) :)

• KoW
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-08-2022

KoW

Parse parsed te veel

Topicstarter
Op dinsdag 04 september 2001 18:49 schreef Marcj het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit de linux-versie gebruikt (ik heb nog geen linux), maar waarom wordt ik nou ineens gelinkt met ECCp? Ik heb alleen eens een andere client gemaakt (DPC-versie).
Ik doe zelf nu zelfs Genome@Home (flexen ;)) :)
Vandaar de :?

Het bleek uiteindelijk te gaan om MarcoTC. En in mijn geheugen is dat iets met Marc geworden, en dat werd weer MarCJ.

sorry :)
Pagina: 1