Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Advies installateurs zonnepanelen Noord Nederland

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• typhoon1988
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11-11 16:17
Wij hebben op ons huis wat wij zo,n 2 jaar geleden hebben gekocht zonnepanelen liggen.
Deze lagen er al op bij aankoop.
Dit zijn 10 panelen van 250WP van ongeveer 10 jaar oud.
Exacte merk en type zijn helaas onbekend.
Wat deze panelen opwekken is voor ons niet toereikend voor ons energieverbruik, en na saldering blijft er meestal nog een 400Kwh over welke we moeten betalen.
Na plaatsing van een Lucht \ Lucht warmtepomp (airco) vorig jaar zal dit alleen nog maar meer worden, maar dan uiteraard wel weer een stuk minder gas.
We zitten er dan ook aan te denken om de panelen te laten vervangen voor nieuwe panelen en evt misschien de huidige panelen op de andere kant van het dak te laten leggen.
De panelen liggen op dit moment vol op het zuiden en overdag geen last van schaduw.
Echter zie ik door het zonnepanelen bos de installateurs niet meer goed helder :)
Wil daarom graag jullie hulp \ ervaring gebruiken.
Hebben jullie goede ervaringen met of zijn er goede leveranciers \ installateurs die ook met mij mee kunnen denken hierin en niet klakkeloos maar wat willen neerleggen.
En natuurlijk die ook nog leveren in Noord Nederland (Friesland).
Als jullie suggesties hebben hoor ik het heel graag.
Vragen zijn uiteraard ook welkom en zal ik proberen te beantwoorden wanneer mogelijk.
Evt mag een DM sturen ook altijd trouwens.

Alle reacties

• jobr
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 26-07 21:40
Ik heb ze een tijdje geleden genomen van bespaarpartner uit de buurt van steenwijk

• typhoon1988
Bedankt voor je reactie neem het zeker mee.

• Aziraphale
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 14:59
Hier prima ervaring met APSolar.

3120WP Solax, 4825WP SolarEdge, Nibe S2125-8 met een VVMS320, 11,52 kWh Zendure 2400AC

• typhoon1988
Heb via dm ook al een aantal goede suggesties gekregen.
Wat mij betreft mag het topic eerst dicht.

• rnrn
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 14:20
Zou je deze suggesties kunnen delen?

Ik ben ook op zoek naar een goede partij binnen Friesland.
Pagina: 1