Verzoek om topic weer los te maken

Pagina: 1
Acties:

• Eindbaas
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-11 20:11
Het gaat om dit topic: [PSX:gevraagd] Jap/USA shoot 'm up games

Deze is op slot gezet omdat dit beter op Tweakers.net zou passen... Oké, ik daar dus even kijken, maar daar gaan advertenties alleen over hardware. Er is ook geen catagorie voor deze spellen te vinden.

Aangezien dit een vraag is die erg specifiek over spellen gaat vind ik het nog niet eens zo gek in Spielerij staan. Denk er aub nog eens over.

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:25

GaMeOvEr

Is een hork.

Ik denk dat je deze in de categorie overigen moet doen, hoe dan ook hoort het iig niet op GoT. :)

Aannames zijn fataal.

• Eindbaas
Uhmmm, ik heb de faq erop nagelezen alvorens te posten. Kon echter niets vinden over het wel of niet plaatsen van een dergelijk [gevraagd] topic.

• Engineer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07 23:56

Engineer

Software

erm, got!=ibazar.. :)

• jurjen13
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-12 13:39
wil je ze legaal of illegaal, want anders is het natuurlijk een warez-request >:)
oftewel, je wil ze allemaal gaan kopen???

• Eindbaas
Op maandag 03 september 2001 14:33 schreef jurjen13 het volgende:
wil je ze legaal of illegaal, want anders is het natuurlijk een warez-request >:)
oftewel, je wil ze allemaal gaan kopen???
Dit is geen warezrequest, dus de rest mag je zelf bedenken... Ik ben gewoon liefhebber van dat soort spellen en daarom dat topic. En ik heb daar best wat voor over.

Verwijderd

heel simpel, als dit soort dingen niet op slot gezet worden, dan is dit binnen de kortste keren een levendige handelspagina, kijk als je een keer een specifiek onderdeeltje zoekt, ala, maar om nou complete computers aan de man te brengen cq te vragen, kan je beter naar http://www.marktplaats.nl oid gaan zitten, daar zijn ook computeronderdelen in vraag en aanbod. niet hier dus...

• Eindbaas
Op maandag 03 september 2001 17:13 schreef double_j_wicked het volgende:
heel simpel, als dit soort dingen niet op slot gezet worden, dan is dit binnen de kortste keren een levendige handelspagina, kijk als je een keer een specifiek onderdeeltje zoekt, ala, maar om nou complete computers aan de man te brengen cq te vragen, kan je beter naar http://www.marktplaats.nl oid gaan zitten, daar zijn ook computeronderdelen in vraag en aanbod. niet hier dus...
Wel alles gelezen? Het gaat hier om specifieke spelletjes! Niet exemplaren die je overal in de winkel tegenkomt of overal maar lekker kunt bestellen.

En bij de weg, de faq zegt helemaal niet dat zulks hier niet mag imho.

• RvdH
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 04-02 14:45

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Maar software aanbiedingen/vragen op tweakers.net worden wel altijd getrashed, dus ik ben bang dat je ergens anders heen moet met je vraag :)

• Eindbaas
Oké, maar ik zou toch nog graag een toelichting van een modje willen zien. En zou het misschien niet een aardig idee zijn om ook dit in de faq op te nemen? Om onduidelijkheid te voorkomen.

• Eindbaas
nah...... laat dan ook maar.....

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:25

GaMeOvEr

Is een hork.

Sorry voor de late reactie. :)

We kunnen wel in de FAQ opnemen dat het handelen in Software niet gewaardeerd wordt en dat je dat dus niet op GoT kunt doen, maar dat je daarvoor beter naar Ibazar of zo terecht kunt.

Aannames zijn fataal.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Je kunt je natuurlijk ook een beetje inleven in de geest van de FAQ, en niet letterlijk.
Ook de SubFAQs trouwens.

Als er geen personeels advertenties, geen bannerklikwerving, en geen (illegale) software links toegestaan zijn, en je komt ook nog eens nergens topics tegen waarin S/W H/W te koop aangeboden wordt, kun je wel een beetje aanvoelen dat het niet de bedoeling is.

Overigens kan ik me nog wel een oudere FAQ herinneren waar wel instond dat GoT geen marktplaats is, en waar verwezen werd naar ebay/ibazaar/marktplaats.nl...

Toch maar weer erin zetten misschien? (eigenlijk stom dat dat perse erin gezet moet worden..)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Eindbaas
Op dinsdag 04 september 2001 10:23 schreef BackSlash32 het volgende:
Je kunt je natuurlijk ook een beetje inleven in de geest van de FAQ, en niet letterlijk.
Ook de SubFAQs trouwens.

Als er geen personeels advertenties, geen bannerklikwerving, en geen (illegale) software links toegestaan zijn, en je komt ook nog eens nergens topics tegen waarin S/W H/W te koop aangeboden wordt, kun je wel een beetje aanvoelen dat het niet de bedoeling is.

Overigens kan ik me nog wel een oudere FAQ herinneren waar wel instond dat GoT geen marktplaats is, en waar verwezen werd naar ebay/ibazaar/marktplaats.nl...

Toch maar weer erin zetten misschien? (eigenlijk stom dat dat perse erin gezet moet worden..)
Ik zou het een goede zaak vinden als het in de faq zou staan, temeer er altijd zeer veelvuldig met de faq regeltjes heen en weer gesmeten wordt. Hmmm, en over sub-faq's gesproken.... die heeft Spielerij volgens mij niet (correct me if I'm wrong :))

En misschien ten overvloede: als het om "normale"software ging had ik het nooit gepost.

Gameover: thanx voor je reactie, ook al is ie laat :)
Pagina: 1