Ik zou eigenlijk vorig jaar al een nieuwe onderdelen kopen maar kwam wat tussen.
En wilde eigenlijk ook wel eerst wachten tot de nieuwe AM5 uitkwam en betaalbaar was.
Heb nu een systeem van 12 a 13 jaar oud werkt op zich nog wel goed maar qua snelheid ben ik wel eens toe aan wat nieuws.
Rond oktober/november 2023 wil ik pas een nieuw systeem bestellen, wilde gewoon even weten qua opstelling of dit een juiste keuze zou zijn.
En wat betreft een Videokaart zou ik het momenteel niet weten wat is goed en betaalbaar,
en waar ik wat jaartjes op voorruit kan?
Ik zoek een?
Wat is je budget?
Mijn budget is +/- max 1200 euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Heb altijd Intel processoren gehad en wil nu de keuze maken om naar AMD heen te gaan.
En qua moederbord ben ik altijd wel een voorkeur gehad naar ASUS en dat bevalt me het beste,
ik heb Asrock ook ooit weleens gehad maar is me niet goed bevallen.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ben Grafisch Vormgever/Webdesigner dus moet wel een snelle en stille pc worden.
Daarnaast heb ik een snijplotter waar ik stickers en producten op bestelling mee maak.
En wilde eigenlijk ook wel eerst wachten tot de nieuwe AM5 uitkwam en betaalbaar was.
Heb nu een systeem van 12 a 13 jaar oud werkt op zich nog wel goed maar qua snelheid ben ik wel eens toe aan wat nieuws.
Rond oktober/november 2023 wil ik pas een nieuw systeem bestellen, wilde gewoon even weten qua opstelling of dit een juiste keuze zou zijn.
En wat betreft een Videokaart zou ik het momenteel niet weten wat is goed en betaalbaar,
en waar ik wat jaartjes op voorruit kan?
Ik zoek een?
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 9 7900 Boxed | € 413,75 | € 413,75 |
1 | Moederborden | ASUS ROG Strix B650E-F GAMING WIFI | € 269,- | € 269,- |
1 | Behuizingen | be quiet! Pure Base 500 Zwart | € 74,90 | € 74,90 |
1 | Processorkoeling | be quiet! Dark Rock Pro 4 | € 84,62 | € 84,62 |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance CMK32GX5M2B6400C32 | € 135,35 | € 135,35 |
1 | Solid state drives | Samsung 980 1TB | € 53,60 | € 53,60 |
Totaal | € 1.031,22 |
Wat is je budget?
Mijn budget is +/- max 1200 euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Heb altijd Intel processoren gehad en wil nu de keuze maken om naar AMD heen te gaan.
En qua moederbord ben ik altijd wel een voorkeur gehad naar ASUS en dat bevalt me het beste,
ik heb Asrock ook ooit weleens gehad maar is me niet goed bevallen.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ben Grafisch Vormgever/Webdesigner dus moet wel een snelle en stille pc worden.
Daarnaast heb ik een snijplotter waar ik stickers en producten op bestelling mee maak.