Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het systeem zal vooral gamen zijn met daarnaast 1 dag per week thuis werken in AutoCad en HSBCad. De games die ik speel zijn met name Apex Legends, Forza Horizon 5, Warzone en Planet Zoo.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn samengestelde systeem is ongeveer €2500, hier kan ik nog wel wat van afwijken mocht het nodig zijn.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alle randapparatuur is aanwezig, alleen het systeem moet nog.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Intel Core I7 voor de werkzaamheden die ik uit ga voeren. Gekoppeld met een RTX 4070 TI voor de games. Daarbij denk ik dat 32 GB aan RAM wel zal voldoen, qua opslag heb ik meteen gekozen voor een 2 TB ssd. Gigabyte moederbord met wifi omdat ik niet altijd een kabel kan gebruiken. De waterkoeling die ik heb gekozen is om in het Gigabyte thema te blijven. Tot slot zal een voeding van 850 W voldoende moeten zijn voor de setup.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee geen voorkeuren. Wel vind ik het interessant om indien mogelijk een merk terug te laten komen in de Build. Zoals ik hier met Gigabyte heb gedaan.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Alleen een relatief stille pc is gewenst. Verder geen eisen.
Ga je overklokken?
Staat niet op de planning.
Wat verwacht je van ons?[i]
Hieronder mijn opzetje van de build die ik voor ogen heb. Aangezien dit mijn eerste pc zal zijn, zijn meningen van jullie ontzettend welkom.
Dus zijn er dingen die toch echt wel anders kunnen, dan hoor ik het graag
Het systeem zal vooral gamen zijn met daarnaast 1 dag per week thuis werken in AutoCad en HSBCad. De games die ik speel zijn met name Apex Legends, Forza Horizon 5, Warzone en Planet Zoo.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn samengestelde systeem is ongeveer €2500, hier kan ik nog wel wat van afwijken mocht het nodig zijn.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alle randapparatuur is aanwezig, alleen het systeem moet nog.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Intel Core I7 voor de werkzaamheden die ik uit ga voeren. Gekoppeld met een RTX 4070 TI voor de games. Daarbij denk ik dat 32 GB aan RAM wel zal voldoen, qua opslag heb ik meteen gekozen voor een 2 TB ssd. Gigabyte moederbord met wifi omdat ik niet altijd een kabel kan gebruiken. De waterkoeling die ik heb gekozen is om in het Gigabyte thema te blijven. Tot slot zal een voeding van 850 W voldoende moeten zijn voor de setup.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee geen voorkeuren. Wel vind ik het interessant om indien mogelijk een merk terug te laten komen in de Build. Zoals ik hier met Gigabyte heb gedaan.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Alleen een relatief stille pc is gewenst. Verder geen eisen.
Ga je overklokken?
Staat niet op de planning.
Wat verwacht je van ons?[i]
Hieronder mijn opzetje van de build die ik voor ogen heb. Aangezien dit mijn eerste pc zal zijn, zijn meningen van jullie ontzettend welkom.
Dus zijn er dingen die toch echt wel anders kunnen, dan hoor ik het graag
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i7-13700K Boxed | € 433,40 | € 433,40 |
| 1 | Moederborden | Gigabyte Z790 AORUS ELITE AX | € 259,- | € 259,- |
| 1 | Videokaarten | Gigabyte AORUS GeForce RTX 4070 Ti ELITE 12G | € 989,- | € 989,- |
| 1 | Behuizingen | Gigabyte AORUS C500 GLASS | € 229,90 | € 229,90 |
| 1 | Waterkoeling | Gigabyte AORUS Waterforce X 360 | € 208,62 | € 208,62 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance RGB CMH32GX5M2B6000Z30K | € 140,85 | € 140,85 |
| 1 | Voedingen | be quiet! Pure Power 12 M 850W | € 132,08 | € 132,08 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 980 Pro (zonder heatsink) 2TB | € 138,- | € 138,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 2.530,85 | ||