Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Kleine outdoor camera met POE zonder stekkers/kabels

Pagina: 1
Acties:

• NL_Scratch
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 30-10 10:51
Hi,

Vanuit mijn meterkast heb ik een kabel kunnen trekken naar de buitengevel bij de oprit.
Nu wil ik hier graag een (kleine) camera ophangen waarbij de kabel direct in een POE camera gaat.
Ik heb de Reolink RLC-410 camera met WIFI (ondersteunt ook POE) maar aan de camera zitten 3 kabels waaronder ook standaard netvoeding / reset en netwerk.

Ik zoek eigenlijk een camera qua formaat Reolink Lumus / Ring camera maar waar gewoon een POE/UTP kabel direct in kan waarbij opslag zowel op SD als cloud prima is.

iemand nog een suggestie?

Gezien ik ook nog een videodeurbel wil is Reolink misschien toch wel The Way to Go

Unifi G3-Flex zou nog wel is een optie kunnen zijn. (Klein / POE ) maar heeft geen SD slot.

[ Voor 7% gewijzigd door NL_Scratch op 29-06-2023 14:44 ]

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

ik heb een Reolink trackmix, met ook zo'n stuk extra kabel eraan.
Als je de camera open maakt zie je dat die kabel op een 8 pins header terecht komt.
Als je de pinout overneemt zou je je netwerkkabel direct op die header kunnen solderen, of een headeconnector (let even op de juiste pitch) op je utp kabel kunnen knijpen.

i3 + moederbord + geheugen kopen?

• animalfarm
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17-10 21:05
Ik heb sinds 2 maanden de Foscam V8EP, 8MP UHD PoE IP beveiligingscamera met persoons- en voertuigdetectie.

Tevens al langere tijd nog 3 x G4P, maar die zijn "slechts" 2K beeldkwaliteit.

• Oon
  • Registratie: Juni 2019
  • Niet online

Oon

De meeste camera's hebben die extra kabels omdat ze meerdere opties bieden, maar een goede buitencamera heeft gewoon een behuizing waar die kabels in passen. Je wil namelijk eigenlijk de camera direct voor de doorvoer naar binnen hebben zitten, zodat er van buitenaf helemaal geen kabels zichtbaar zijn.