Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:11

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Topicstarter
Mijn vraag
Zoals de topic titel al aangeeft, ben ik opzoek naar informatie over OCR processing van een Samsung Note-series met S Pen.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Samsung Note + S Pen

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Reeds menig Samsung site doorzocht, ook andere fora geradpleegd onder andere redit, helaas nog weinig zinnigs kunnen vinden.

Als je bijvoorbeeld naar de Remarkable kijkt, fantastisch ding, echter OCR processing wordt gedaan ergens in een datcenter in de states door een niet nader genoemd derde partij. Dit is voor ons een no-go. Een iPad + Pencil doet dit op het loakel device, net als een Windows 2-in-1 laptop. Nu ben ik dus opzoek hoe doet Samsung dit, dit om alternatieven te kunnen bieden.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11-09 12:15
Bij mijn weten gebruikt Samsung de Microsoft cloud omgeving onderwater bij synchronisatie en backup.

Dus als je de S-Pen met de Samsung Notes app gaat gebruiken moet je in ieder geval naar de backup instellingen kijken of die niet centraal opgeslagen wordt zodat je op andere apparaten verder kan.
Maar dan kun je ook een MS OneNote of andere tool gebruiken die je data synchroniseert.

Beste test waar de OCR plaatsvind is airplane mode aanzetten en een OCR actie doen.

Overigens bestaat de Note series niet meer, maar zit de S-Pen in de S Ultra series en werkt op meerdere apparaten waar je dan de S-Pen in een los hoesje apart moet bewaren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CyberJohn
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 08-08 09:25
Zover mij bekend gebeurd dit on device. Wanneer ik mijn Tab S8 Ultra in vliegtuigmodus heb, wordt mijn geschreven tekst gewoon omgezet in getypte tekst.

@_Dune_ indien je het zeker wil weten, klim even in m'n DM, kan ik voor je laten uitzoeken.

Galaxy Z Fold6 | S25 Ultra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RepareerDroid
  • Registratie: September 2022
  • Niet online
De verwerking gebeurt inderdaad lokaal op het apparaat. Als je meer talen wilt gebruiken moet je die eerst (via Samsung zelf) downloaden.

Net als bij de concurrentie is het natuurlijk niet uitgesloten dat de data achteraf alsnog verzonden wordt naar niet nader genoemde derde partijen.