Toon posts:

[Multi] PGA Tour 2K23

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://www.games-manuals.com/wp-content/uploads/2022/10/PGA-TOUR-2K23.png

Ik zag dat hier nog geen topic voor was en vroeg me af of er ook Tweakers zijn die graag een potje golfen op de pc of console? :)

Zo ja, dan ben ik wel bereid om van deze post een mooie introductiepagina te maken.
Als ik de enige ben, dan voel ik er weinig voor om hier tijd in te steken :p

Mocht de animo voldoende groot zijn, dan is het wellicht ook leuk om een Tweakers society op te zetten, waar je bijvoorbeeld wekelijks een course kunt spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn deze golf games ook te spelen op de PS5 met een PS MOVE controller zoals op de PS3 destijds wel het geval was?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 27 juli 2023 @ 10:06:
Zijn deze golf games ook te spelen op de PS5 met een PS MOVE controller zoals op de PS3 destijds wel het geval was?
Daar heb ik geen kaas van gegeten, maar als ik zo op het eerste oog zie, verwacht ik van niet.

Het spel kent 2 verschillende mechanieken om de bal te slaan, namelijk:
  • Swing stick. Hierbij gebruik je één van de thumb sticks op je controller. Je beweegt deze in een ritme van achter naar voor en beweegt dus op die manier de club.
  • 3-click. Hierbij beweegt een wijzer over een cirkel en moet je op de juiste momenten klikken om de richting en het tempo te definiëren.
Op de pc is er nog de mogelijkheid om muis en toetsenbord te gebruiken, waarbij ook beide mechanieken beschikbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragoncry
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23-09 11:46
Nooit gezien dat er een topic was :+
Zijn er tweakers die dit (nog) spelen?

Speel zelf regelmatig, krijg alleen die swingtiming niet onder controle, dus die heb ik uit staan O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
dragoncry schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 13:29:
Zijn er tweakers die dit (nog) spelen?

Speel zelf regelmatig, krijg alleen die swingtiming niet onder controle, dus die heb ik uit staan O-)
Op het moment even niet, maar ik was een tijdje fanatiek speler :)
Ook in de top100 gestaan bij ranked.

Ik gebruik overigens 3-click swing input. Heb je dat al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragoncry
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23-09 11:46
Verwijderd schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 13:34:
[...]

Op het moment even niet, maar ik was een tijdje fanatiek speler :)
Ook in de top100 gestaan bij ranked.

Ik gebruik overigens 3-click swing input. Heb je dat al geprobeerd?
Nice, speel zelf casual, geen ranked :)
3-click wel geprobeerd, maar ook dan zijn mijn timings slecht,
Speel sinds 2K21 en met grote regelmaat, maar de timing is gewoon niet mijn ding,
ik heb ze (na de nodige frustraties) maar gewoon opgegeven en uitgezet.

Als ik golf doe dat voor mijn plezier, (Casual/private match of career) die frustratie is het mij niet (meer) waard O-)

Nu bezig om de seizoenspas compleet te krijgen, zit wel wat grappig spul bij, dus als ik hem compleet heb misschien ook de premium pas maar halen.
Pagina: 1