Goedemorgen,
Afgelopen week heb ik bij
Ik zag dat er op de site een tweedekansje beschikbaar staat van het exacte model desktop, dus ik gok dat ze me per ongeluk die hebben gestuurd.
Nu is mijn dilemma; ik heb wel echt een laptop nodig, maar het is erg aantrekkelijk om de desktop te houden; hij is in alle opzichten krachtiger en duurder dan mijn huidige computer, en als ik hem zou verkopen zou ik een goede laptop kunnen kopen en nog geld overhouden. Als aankomend student zou ik een financiële meevaller heel goed kunnen gebruiken...
Vrienden schreeuwen natuurlijk "Houden! Houden! Ze merken het toch niet
." Terwijl mijn moeder een preek hield over retouren en het belang van eerlijkheid.
Weten jullie wat mijn rechten/plichten zijn hier? Alvast vielen dank!
Edit/antwoord:
Ik hoor het al dames en heren: eerlijk zijn! Diep van binnen wist ik het misschien al... Ik neem contact op met
Afgelopen week heb ik bij
Members only:
.nl een laptop besteld voor gebruik tijdens mijn studie. De laptop was een zogeheten 'tweedekansje', waardoor ik zo'n ~300 € kon besparen! Gisteravond staat er echter geen laptop op mijn stoep maar een volledig uitgeruste gaming-midtower. Over de sticker met productinformatie en streepjescodes van de desktop zit een sticker geplakt met de productcode van de laptop. Beide zijn van hetzelfde merk/serie, dus de verwarring is enigszins begrijpelijk, maar je mag toch wel hopen dat ze het verschil kunnen zien tussen een redelijk compacte laptop en een bak van een desktop.
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
Ik zag dat er op de site een tweedekansje beschikbaar staat van het exacte model desktop, dus ik gok dat ze me per ongeluk die hebben gestuurd.
Nu is mijn dilemma; ik heb wel echt een laptop nodig, maar het is erg aantrekkelijk om de desktop te houden; hij is in alle opzichten krachtiger en duurder dan mijn huidige computer, en als ik hem zou verkopen zou ik een goede laptop kunnen kopen en nog geld overhouden. Als aankomend student zou ik een financiële meevaller heel goed kunnen gebruiken...
Vrienden schreeuwen natuurlijk "Houden! Houden! Ze merken het toch niet
Weten jullie wat mijn rechten/plichten zijn hier? Alvast vielen dank!
Edit/antwoord:
Ik hoor het al dames en heren: eerlijk zijn! Diep van binnen wist ik het misschien al... Ik neem contact op met
Members only:
! Bedankt dat jullie me d'r uit hebben gepraat.
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
[ Voor 6% gewijzigd door Perkouw op 29-06-2023 14:58 ]