Mijn vraag
Dag tweakers,
Mijn neef heeft een systeem besteld en ik heb alles in elkaar gezet. Na alles aangesloten te hebben start het systeem niet op. Wanneer we de computer aanzetten merken we dat de CPU fan en GPU fan voluit draaien maar we krijgen geen beeld, ook zien we dat de muis en toetsenbord niet oplichten. Daarnaast horen we ook geen post piep piep signalen. Het moederbord heeft geen fail lampen oid. Ik denk zelf dat de moederbord stuk is.
De gebruikte hardware is:
- Samsung 970 EVO Plus 1TB M.2 SSD
- Ryzen 5 5600
- Asus Prime B550M-A Wifi II moederbord
- Coolermaster V650-V2 White Edition PSU
- Asus Geforce GTX 1650 TUF 4Gig editie
- Geheugen Team Group Vulcan Z - DDR4 16gb
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
CMOS batterij en er weer in. Ik denk dat het aan de moederbord ligt aangezien de muis en toetsenbord niet eens stroom krijgen.
Dag tweakers,
Mijn neef heeft een systeem besteld en ik heb alles in elkaar gezet. Na alles aangesloten te hebben start het systeem niet op. Wanneer we de computer aanzetten merken we dat de CPU fan en GPU fan voluit draaien maar we krijgen geen beeld, ook zien we dat de muis en toetsenbord niet oplichten. Daarnaast horen we ook geen post piep piep signalen. Het moederbord heeft geen fail lampen oid. Ik denk zelf dat de moederbord stuk is.
De gebruikte hardware is:
- Samsung 970 EVO Plus 1TB M.2 SSD
- Ryzen 5 5600
- Asus Prime B550M-A Wifi II moederbord
- Coolermaster V650-V2 White Edition PSU
- Asus Geforce GTX 1650 TUF 4Gig editie
- Geheugen Team Group Vulcan Z - DDR4 16gb
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
CMOS batterij en er weer in. Ik denk dat het aan de moederbord ligt aangezien de muis en toetsenbord niet eens stroom krijgen.