Google resultaten van Tweakers

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noeleke
  • Registratie: April 2022
  • Laatst online: 18-12-2024
Goedemorgen,

Elke keer als ik google naar een onderwerp op het tweakers forum, en daarna op de link klik, dan kom ik nooit uit de pagina waar de post ook echt op staat.

Iemand anders hier ook last van?

Onderstaand voorbeeld:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PI2xVpykg6_W8EkdGpMi-94RjEs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/8VefaZGXSeQwjPY2WDsAhFsb.png?f=fotoalbum_large

Als je dan op die link klikt, dan kom je op een pagina terecht waar heel die post in de preview niet eens te vinden is. Ook niet eens in de buurt (de post in de preview is uit 2021 en je komt uit op een pagina met posts van 2018)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Nu online

mrc4nl

Procrastinatie expert

haha ja dat heeft met je instellingen te maken, het aantal posts per pagina. geen idee wat de standaard is, maar als je die wijzigt klopt het inderdaad niet meer.

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noeleke
  • Registratie: April 2022
  • Laatst online: 18-12-2024
Verhip, ik heb het aantal posts nu op 100 gezet ipv 25 en nu krijg ik inderdaad de juiste pagina te zien.

Weet iemand of 100 ook echt het juiste getal is om Google resultaten te matchen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-10 14:43

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Noeleke schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 10:23:
Verhip, ik heb het aantal posts nu op 100 gezet ipv 25 en nu krijg ik inderdaad de juiste pagina te zien.

Weet iemand of 100 ook echt het juiste getal is om Google resultaten te matchen?
Je moet dan even in incognito naar tweakers gaan en kijken waar 't aantal op staat. Dat is 't aantal wat Google ook ziet.

Professioneel Heftruck Syndroom