Wat ga je met je laptop doen?
Mijn vriendin en ik:
-Surfen (meerdere tabbladen open)
-Netflixen
-Administratief werk (Canva, Excel, Powerpoint)
-Oslag voor foto's en video's
-Multitasken
We hebben nu een chromebook, maar daar is weinig opslag voor foto's/video's en ook Excel etc werkt niet fijn.
Wat is je budget?
Rond de 500 euro gezien bovenstaand lijstje? Iets duurder waarbij die wat meer jaren mee kan is ook prima.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Door het huis heen voor Netflix, maar zo nu en dan ook op vakantie.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
- Ik vind die 2-in-1 laptops wel fijn werken i.v.m. streamen, maar als de prestaties onderuit gaan of deze veel duurder is dan hoeft dit niet per se.
- De laptop moet ook sterk genoeg zijn om aan te kunnen sluiten op 2 beeldschermen (thuiswerkplek). Hiervoor wordt een IcyBox gebruikt die middels een USB op de laptop wordt aangesloten.
Alvast bedankt!
Mijn vriendin en ik:
-Surfen (meerdere tabbladen open)
-Netflixen
-Administratief werk (Canva, Excel, Powerpoint)
-Oslag voor foto's en video's
-Multitasken
We hebben nu een chromebook, maar daar is weinig opslag voor foto's/video's en ook Excel etc werkt niet fijn.
Wat is je budget?
Rond de 500 euro gezien bovenstaand lijstje? Iets duurder waarbij die wat meer jaren mee kan is ook prima.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Door het huis heen voor Netflix, maar zo nu en dan ook op vakantie.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
- Ik vind die 2-in-1 laptops wel fijn werken i.v.m. streamen, maar als de prestaties onderuit gaan of deze veel duurder is dan hoeft dit niet per se.
- De laptop moet ook sterk genoeg zijn om aan te kunnen sluiten op 2 beeldschermen (thuiswerkplek). Hiervoor wordt een IcyBox gebruikt die middels een USB op de laptop wordt aangesloten.
Alvast bedankt!
[ Voor 10% gewijzigd door Davis788 op 29-06-2023 08:19 ]