ik zoek iemand om mijn systeem te Personalizeren

Pagina: 1
Acties:
  • 627 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroTwo_02
  • Registratie: Juni 2023
  • Laatst online: 28-06-2023
Hallo iedereen,

Ik hoop iemand te vinden die een talent heeft voor PC-modding, of iemand kent die dat heeft, en geïnteresseerd is in het aannemen van een project om het thema van mijn computer aan te passen. Ik zou het op prijs stellen als deze persoon in Nederland is gevestigd, net als ik.

Hier zijn somige specificaties van de PC:

• Behuizing: Hyte Y60

• GPU: GeForce RTX 4090

• CPU: AMD Ryzen 9 7900X

• Waterkoelingssysteem: Corsair iCUE XH305i (is niet 100% zeker of het dit systeem zal zijn sinds ik niet zeker weet of ik met harline wil gaan werken sinds ik dat nog nooit gedaan heb)

• Moederbord: ASUS ROG Strix X670E-E

• RAM: Corsair 32 GB DDR5-7200

Ik sta open voor creatieve ideeën en kijk uit naar het potentieel om mijn setup uniek te maken. Het thema dat ik zoek is zerotwo, maar dat hoeft niet noodzakelijkerwijs de limiet te zijn. Ik wil echter wel dat het merendeel zerotwo-thema is. Als jij of iemand die je kent hierin geïnteresseerd zou kunnen zijn, laat het me dan weten in de reacties of stuur me een privébericht.

Bij voorbaat dank!

Ps: Ik moet benadrukken dat nog niet alle onderdelen zijn gekocht en het zal maximaal 3-4 maanden duren voordat ik alles heb. Ik zet dit nu alvast neer voor het geval het even duurt om antwoorden te krijgen.

[ Voor 5% gewijzigd door ZeroTwo_02 op 28-06-2023 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Accretion
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 14-09 13:52

Accretion

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

Het leuke aan modding als hobby is het zelf bedenken/uitwerken/maken en (zelf) bewonderen.

Dus, of je moet iemand vinden die dit op een 'professioneel' niveau doet (lees betaald), maar dan kun je beter op zoek in vraag&aanbod.

Of je gaat zelf wat leuke dingen bedenken en ideeën op doen; en komt dan met concrete vragen.

Je hebt zodanig weinig info in je post dat er niets nuttigs over te zeggen valt.

Maar, als ik jou was zou ik een witte case pakken en zo veel mogelijk witte componenten en alle details in roze verven/plasti-dippen en roze kabels o.i.d.

En dan een leuke sticker van 'zerotwo' op het glas.

Heb je een mooie hello-kitty-weeb-anime PC, maar ik heb dan ook totaal geen idee van wat jij mooi zou vinden; en nog minder verstand van anime.

Blijkbaar bestaat zoiets:
https://m.nl.aliexpress.c...tml?gatewayAdapt=Pc2Msite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroTwo_02
  • Registratie: Juni 2023
  • Laatst online: 28-06-2023
ja snap ik, ik heb gewoon niet veel experience met dit soort dingen. het is gewoon iets wat ik heel graag wil en er is dusdanig weinig info online over hoe het moet of met wie ik hierover moet praten etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Voor diensten kun je terecht in categorie: Elektronica & tweaking
Het is niet de bedoeling dat soort verzoeken op het forum te plaatsen.

Hopelijk ga je daar de juiste persoon vinden :)

(Verder is het natuurlijk kul dat er weinig info te vinden is, er staan genoeg howto's online, en ook bestaande casemods hebben vaak build logs waarin uitgebreid staat hoe ze tot stand zijn gekomen, waar materiaal gekocht is etc.)

Dit topic is gesloten.