[bug] Sorteren in V&A is stuk

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrashOverDrive
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18:34
Er zit een js foutje in v&a (sinds ik, ik denk, vandaag). Bij het klikken op een willekeurige categorie, in chrome.

"Uncaught ReferenceError: createTwkStarRating is not defined"

Daardoor lijkt een en ander aan functionaliteit wat javascript gebruikt daarna niet meer te werken ;) (sorteren, eerder gebruikte filters activeren, etc). Klik je een willekeurig filtertje in de linkerbalk aan (bijv Aanbod) dan werkt hij daarna wel weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:29

crisp

Devver

Pixelated

Thanks, ik of @DaFeliX zal hier morgen even naar kijken :)

Intentionally left blank

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:29

crisp

Devver

Pixelated

Ik vermoed dat hier sprake was van een caching probleempje. Ik heb de cache voor de betreffende JS file nu gereset, lost dat het probleem op?

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19:25

Theo

moederbord

crisp schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 08:18:
Ik vermoed dat hier sprake was van een caching probleempje. Ik heb de cache voor de betreffende JS file nu gereset, lost dat het probleem op?
Ik zie nog geen verschil :'(

7400 Wp op het dak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galaxis
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-10 08:52
Sorteren in de pricewatch werkt bij mij ook niet deze ochtend. Ik kan klikken wat ik wil, maar het pull down menu komt niet te voorschijn. Als ik vervolgens een filter aan zet dan werkt het wel.

Windows 11, Edge browser.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaFeliX
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20-10 12:52

DaFeliX

Tnet Devver
Theo schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 08:31:
[...]

Ik zie nog geen verschil :'(
Galaxis schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 08:32:
Sorteren in de pricewatch werkt bij mij ook niet deze ochtend. Ik kan klikken wat ik wil, maar het pull down menu komt niet te voorschijn. Als ik vervolgens een filter aan zet dan werkt het wel.

Windows 11, Edge browser.
Waarschijnlijk even een harde refresh doen van je browser. Ik kon zelf het probleem vanmorgen reproduceren, na de fix van @crisp werkt 't bij mij na een harde refresh weer zoals 't hoort.

Einstein: Mijn vrouw begrijpt me niet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CrashOverDrive
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18:34
crisp schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 08:18:
Jup, thanks :)
Ik had gisteravond ook al keer of 10 staan hard-refreshen en het leek alsof hij heel soms wel werkte, caching problemen in de aanlevering past daar ook keurig bij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Theo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19:25

Theo

moederbord

DaFeliX schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 08:35:
[...]

[...]

Waarschijnlijk even een harde refresh doen van je browser. Ik kon zelf het probleem vanmorgen reproduceren, na de fix van @crisp werkt 't bij mij na een harde refresh weer zoals 't hoort.
Een control-F5 doet inderdaad wonderen, en lost de issue nu ook aan de cliënt kant op :)

7400 Wp op het dak

Pagina: 1