"Wil je verdergaan met je vorige zoekopdracht?" verdwenen

Pagina: 1
Acties:
  • 597 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
De zoekopdrachtopties die de vorige keer gebruikt waren bij verschillende categorieën worden nu ineens niet meer aangeboden. Eerder kon ik bijvoorbeeld op "Solid state drives" klikken en dan op "verdergaan met vorige zoekopdracht" (of iets in die trend) om direct de resultaten te zien van bijvoorbeeld alle 2TB M.2 SSD's die geen QLC hebben en een bepaalde minimale lees/schrijfsnelheid hebben. Nu moet ik elke keer als ik naar een categorie ga handmatig alle filters weer aanzetten. Aangezien je zoekopdrachten ook niet op een andere manier kan opslaan (bookmarks werken ook niet), maakt dit de pricewatch minder bruikbaar voor mij.

Is er een manier om deze handigheid terug te krijgen of om zoekopdrachten toch op te kunnen slaan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dagion
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:58
Welke browser en welk OS? Ik zie die functie namelijk nog wel op mijn telefoon.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5Ayen95vbkwQ0XUC1hB_XwIA2xc=/x800/filters:strip_exif()/f/image/2Ar1lri2JcaWQ5EIUynM85MQ.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knightwolf
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 00:10
Ik heb dit probleem nu sinds vandaag ook op de PC. Op mijn telefoon krijg ik de melding wel of ik verder wil gaan met laatstgebruikte filters, maar ik werk alleen op de PC met deze dingen. Het is voor mij cruciaal dat dit op de PC blijft werken. Zowel Pricewatch als Vraag&Aanbod zijn hiermee getroffen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dagion schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 20:24:
Welke browser en welk OS? Ik zie die functie namelijk nog wel op mijn telefoon.
Op mijn mobiel (Android, Firefox) doet hij het wel inderdaad. Op mijn desktop (Linux, Firefox) doet hij het niet. Ik heb even wat useragent spoofing getest op mijn desktop met Firefox (op Linux) en het volgende gevonden:
  • Linux / Firefox: werkt niet
    Mozilla/5.0 (X11; Linux x86_64; rv:114.0) Gecko/20100101 Firefox/114.0
  • Windows / Firefox: werkt niet
    Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:114.0) Gecko/20100101 Firefox/114.0
  • Linux / Chrome: werkt wel
    Mozilla/5.0 (X11; Linux x86_64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/114.0.0.0 Safari/537.36
  • Windows / Chrome: werkt wel
    Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/114.0.5735.133/134 Safari/537.36
Dus voor nu spoof ik mijn useragent even als Linux / Chrome.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2023 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knightwolf
Op mijn PC (Windows 10 incl laatste updates) werkt het in Chrome wel maar in Firefox (ook beide laatste versie 114.0.2) niet. Firefox is mijn standaard browser dus hoop dat er snel een oplossing komt.

Edit:
De sorteerkolommen meest bekeken, prijs, datum, etc, alsook de 2 kolommen waar je zelf kan kiezen waar je op wil sorteren werken in Firefox niet, er op klikken doet niets. Wat me eerder vandaag al opviel is dat de selectie-lijst aan de linker kant niet is uitgeklapt op de manier zoals ik gewend ben.

[ Voor 46% gewijzigd door Knightwolf op 29-06-2023 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Knightwolf schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 22:45:
Op mijn PC (Windows 10 incl laatste updates) werkt het in Chrome wel maar in Firefox (ook beide laatste versie) niet. Firefox is mijn standaard browser dus hoop dat er snel een oplossing komt.
Ik gebruik een User-Agent Switcher op Firefox. Als je hem dan op Windows / Chrome zet denk ik dat hij het net zoals bij mij wel doet. En als je Override for Domain aanzet heeft het enkel effect op Tweakers. Wel even een volledige pagina refresh doen met control+shift+r.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2023 22:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

(jarig!)
Verwijderd schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 22:49:
Ik gebruik een User-Agent Switcher op Firefox. Als je hem dan op Windows / Chrome zet denk ik dat hij het net zoals bij mij wel doet. En als je Override for Domain aanzet heeft het enkel effect op Tweakers. Wel even een volledige pagina refresh doen met control+shift+r.
Het zou mij verbazen als een andere user-agent doorgeven in dezelfde browser uitmaakt.Vziw hebben we namelijk nergens 'user agent sniffing' noch bijbehorend gedrag om per user agent anders te reageren.

Het lijkt me dat enkele die harde refresh al meer effect had dan puur een andere user agent meegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ACM schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 07:02:
[...]

Het zou mij verbazen als een andere user-agent doorgeven in dezelfde browser uitmaakt.Vziw hebben we namelijk nergens 'user agent sniffing' noch bijbehorend gedrag om per user agent anders te reageren.

Het lijkt me dat enkele die harde refresh al meer effect had dan puur een andere user agent meegeven.
Ja, raar. Vandaag weer cookies verwijderd en opnieuw ingelogd, en nu lijkt hij het wel gewoon te doen met de normale Firefox user-agent. Ik dacht gister elke keer harde refreshes te hebben gebruikt, maar ben er nu niet meer zo zeker van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knightwolf
Het lijkt aan de laatste update van Firefox te liggen. Heb nu m'n oude PC aangezet die de laatste updates van Firefox nog niet heeft. Dit is nog versie 113.0.2 en hier werkt alles gewoon normaal. Dan is het wachten tot Mozilla deze bug fixt denk ik?
Verwijderd schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 13:12:
[...]

Ja, raar. Vandaag weer cookies verwijderd en opnieuw ingelogd, en nu lijkt hij het wel gewoon te doen met de normale Firefox user-agent.
Ga ik zo nog even proberen.

Edit:
Zojuist klaar met alle cookies wissen (letterlijk alles) en overal opnieuw inloggen. Hier bij mij doet de Tweakers pricewatch en V&A het weer zoals het hoort incl de pulldown selectiemenu's in de pricewatch.

Ben geen kenner, geen idee waar het fout gegaan is. Maar alle cookies wissen en opnieuw inloggen heeft het voor mij gefixed.

[ Voor 24% gewijzigd door Knightwolf op 29-06-2023 13:59 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

(jarig!)
Er is ondertussen ook wat opgeruimd in de serverside caches. Ik verwacht wel dat het lokaal en op de servers leegmaken van die caches e.e.a heeft verholpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• downtime
  • Niet online

downtime

Everybody lies

ACM schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 14:13:
Er is ondertussen ook wat opgeruimd in de serverside caches. Ik verwacht wel dat het lokaal en op de servers leegmaken van die caches e.e.a heeft verholpen :)
Dat zal het zijn. Ik had hetzelfde issue op Firefox en Edge en dat lijkt zonder verdere acties van mijn kant nu weer gefixt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:41

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Ik loste het op met een CTRL+ F5 idd, viel me ook al paar dagen op, zodoende dat ik op dit topique stuitte..

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.