binance nederland/ belgie, VPN oplossing ?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FROMNOW
  • Registratie: Juni 2023
  • Laatst online: 16-07-2023
Hallo,

Ik kom uit belgie en kan nog op binance gaan en ook traden maar blijkbaar kunnen mensen uit nederland niet meer traden op binance, enkel withdrawal ? Klopt dit ?

Ik dacht dat een vpn altijd een oplossing zou zijn... Ik dacht dat toegang tot binance vanuit nederlandse en belgische regio zou verboden worden... Of dit nu gebeurt fo niet weet ik niet maar als binance ook restricties zet dan gaat dat niet natuurlijk.

Binance zal die restricties zetten voor mensen die dus gedomicilieerd zijn in Belgie ?

AUB help :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saaltink
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14:09
Je moet je tegenwoordig identificeren met een identiteitsbewijs dus zo makkelijk gaat dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FROMNOW
  • Registratie: Juni 2023
  • Laatst online: 16-07-2023
is het de nationaliteit of u adres dat niet belg mag zijn :) ?

[ Voor 4% gewijzigd door FROMNOW op 30-06-2023 04:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tecatito
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 19-06-2024
FROMNOW schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 04:52:
is het de nationaliteit of u adres dat niet belg mag zijn :) ?
ik ben spaans, met een rekening van mijn huis daar kan ik net doen alsof ik daar woon en mezelf omkleden ja misschien lukt het zelfs zonder vpn

In binance heb ik me geregistreerd als "Nederlands" maar in Okx heb ik registratie met mijn ID en mijn huis daar en ik blijf het probleemloos gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 11:48
ik zal niet moeilijk gaan doen, er zijn genoeg andere alternatieven dan Binance.....en ja het is een fijn platform en ik ga het zeker missen!
vooral de offramp icm de Binance VISA kaart!

nothing stops this train