[PW] Afbeerldingen laden niet in

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13-10 23:20

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica

Powered by

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/x7aiEgc0puJB2_r--9bH4QYOG3A=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/u0N2tWXcwkhme2bcZ9F6DRk4.jpg?f=fotoalbum_large

Zie bovenstaande afbeelding. Wanneer ik op dei FP naar producten zoek die in de Pricewatch worden vermeld, krijg ik geen productfoto's te zien.

De browser die ik gebruik is Edge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KilleBladhark
  • Registratie: December 2022
  • Laatst online: 15:20
Als ik hetzelfde product op zoek binnen Google Chrome, krijg ik precies hetzelfde. Lijkt dus een probleem te zijn met de website vermoed ik.

The One Piece is real. (Can we get much higher!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joesv
  • Registratie: Juni 2013
  • Niet online
Firefox heeft exact hetzelfde probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFeliX
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20-10 12:52

DaFeliX

Tnet Devver
Dit komt door de nieuwe sterren die ik zojuist heb gereleased. Alleen, lokaal en in onze test-omgevingen gaat het wel goed; alleen in productie speelt dit probleem |:(

Ik begrijp nog niet waarom het alleen in productie fout gaat, dus ik heb hier maar even de oude sterren teruggezet zodat ik het morgen 'ns rustig kan onderzoeken en oplossen.

Einstein: Mijn vrouw begrijpt me niet

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaFeliX
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20-10 12:52

DaFeliX

Tnet Devver
Ok, het probleem zat 'm in het feit dat de loadbalancer een oude versie van het javascript had, daardoor ging het fout. Toen @crisp vanmorgen de cache hiervoor had geleegd heb ik dezelfde wijziging weer teruggezet en nu werkt 't wel goed.

Einstein: Mijn vrouw begrijpt me niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:29

crisp

Devver

Pixelated

En mocht het toch nog voorkomen zou een harde refresh (ctrl+F5) ook moeten helpen ;)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:04

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Als ik naar de V&A lijst ga, en kies onderin voor alle advertenties weergeven, zie ik ook even die sterren voorbij flitsen voordat hij de pagina correct laadt..

Ik heb dit sinds een week ofzo, ik gebruik Chrome, maar net als test in Edge, zonder in te loggen, zie ik ze ook voorbij komen, dus lijkt me ook niet in het cache geheugen te ziten.. (ctrl+F5 fixt het niet iig...)

CTRL+F5 lijkt het één keer te fixen, na nogmaals proberen zie ik ze weer even voorbij flitsen ;w :-(

[ Voor 12% gewijzigd door SAiN ONeZ op 05-07-2023 11:35 ]

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloody
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20:01

bloody

0.000 KB!!

DaFeliX schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 08:45:
Ok, het probleem zat 'm in het feit dat de loadbalancer een oude versie van het javascript had, daardoor ging het fout. Toen @crisp vanmorgen de cache hiervoor had geleegd heb ik dezelfde wijziging weer teruggezet en nu werkt 't wel goed.
Voor mijn interesse; als een javascript file gewijzigd/gegenereerd wordt, krijgt ie dan geen unieke naam? Door bv een short-guid in de filename te proppen.
Zo dwing je de browser/caches altijd de juiste file te pakken.

nope

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:29

crisp

Devver

Pixelated

bloody schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 09:09:
[...]

Voor mijn interesse; als een javascript file gewijzigd/gegenereerd wordt, krijgt ie dan geen unieke naam? Door bv een short-guid in de filename te proppen.
Zo dwing je de browser/caches altijd de juiste file te pakken.
Hij krijgt een andere timestamp in een GET-parameter:
code:
1
https://tweakers.net/x/scripts/min/framework.js?1688394722

Maar omdat we meerdere webservers hebben die bijgewerkt moeten worden bij code-changes, en de caching gedaan wordt door aparte loadbalancers, kan er soms een race-conditie optreden waarbij de loadbalancer toch een oude versie cached van een nog-niet bijgewerkte webserver. Gelukkig komt dat niet heel veel voor, en in het ergste geval kunnen we altijd nog een nieuwe kleine wijziging doen, of de cache van de loadbalancer legen.

In de nieuwe front-end setup gebruiken we een build-proces (webpack) die wel nieuwe bestandsnamen genereerd. Je weet dan zeker dat je altijd de juiste versie hebt.

Intentionally left blank

Pagina: 1